Miasto Katowice ogłasza przetarg
- Adres: 40098 Katowice, ul. Młyńska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
- Data zamieszczenia: 2018-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
ul. Młyńska 4
40098 Katowice, woj. śląskie
tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa i konserwacja kserokopiarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa i konserwacja kserokopiarek. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu użytkowania urządzeń u Zamawiającego, tj. w budynkach położonych w Katowicach przy ul.: Młyńskiej 2, 4, 4a, Pocztowej 5, 7, 3 Maja 7, Rynek 1, 13, Warszawskiej 4/Teatralnej 7, Francuskiej 70, pl. Wolności 12a, ul. Uniczowskiej 36, ul. Kwiatkowskiego 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji urządzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do Opisu wraz z oświadczeniami w formach określonych w załącznikach nr 3 i nr 4. 2) Informację o loginie uzyskanym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php, zgodnie z załącznikiem nr 7 do Opisu (w celu uniknięcia pomyłki co do brzmienia loginu prosimy o wypełnienie załącznika nr 7 na komputerze lub maszynie do pisania). 3) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający uznał za niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, wezwanie wykonawców do złożenia wszystkich oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz że spełniają warunki udziału w postępowaniu, na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi serwisowe urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2020-05-18 - „Usługi serwisowe urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych”
Dodano: 2019-05-31 - Usługa dzierżawy i serwisu drukarek wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
Dodano: 2018-12-27 - „Usługi serwisowe kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej”
Dodano: 2018-05-11 - Usługi serwisowe kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2017-06-13 - Naprawa i konserwacja kserokopiarek
Dodano: 2017-05-08 - „Usługi serwisowe kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej”
Dodano: 2017-04-25 - Naprawa i konserwacja kserokopiarek
Dodano: 2017-03-20