Przetargi.pl
Nakładki bitumiczne na drogach powiatowych w 2018 r. – etap II – strona wschodnia

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nakładki bitumiczne na drogach powiatowych w 2018 r. – etap II – strona wschodnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane p.n. „Nakładki bitumiczne na drogach powiatowych w 2018 r. – etap II – strona wschodnia”. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nakładek bitumicznych na następujących odcinkach dróg powiatowych: 1) droga nr 1200P na odcinku Witrogoszcz – Dźwierszno Małe (szacowana długość 300 mb), 2) droga nr 1205P na odcinku Dębno – Dziunin (szacowana długość 300 mb), 3) droga nr 1202P na odcinku Dźwierszno Wielkie – Topola (szacowana długość 300 mb), 4) droga nr 1186P na odcinku Nieżychowo – Białośliwie (szacowana długość 200 mb), 5) droga nr 1193P na odcinku Kościerzyn Wielki – Polinowo (szacowana długość 200 mb). 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, zgodnie z ustawą - Prawo budowlane, wymaganiami współczesnej wiedzy technicznej. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował ze strony Wykonawcy wykonanie robót i odpowiadał za ich realizację. 5. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane każdorazowo na zlecenie w miarę potrzeb. Przewidywany zakres prac został określony w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wskazane ilości w kosztorysie ofertowym są ilościami szacunkowymi i służą jedynie do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy. 6. Wszystkie roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, w których każdorazowo będzie wskazane miejsce wykonania robót, ich zakres i termin realizacji. Podstawą rozliczenia prac będą ceny jednostkowe brutto określone w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik do umowy. 7. Zakres robót określony każdorazowym zleceniem podlega protokolarnemu odbiorowi. Gotowość do odbioru wykonanych robót należy zgłaszać do Powiatowego Zarządu Dróg w Pile pisemnie wraz z przekazaniem kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę, obejmującego rodzaj wykonanych robót oraz ich obmiar. Podstawą kosztorysu będą ceny jednostkowe brutto określone w załączniku do umowy. Kosztorys każdorazowo podlega zatwierdzeniu przez komisję. Odbioru wykonanych robót dokona komisja w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę. 8. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu na drogach a także do utrzymania ruchu publicznego na drogach w okresie trwania prac, aż do zakończenia i odbioru robót. 9. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 10. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiającego recepty koszty badań obciążą Wykonawcę. 11. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a upzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) obsługa układarki mas bitumicznych; b) obsługa automatyki układarki mas bitumicznych; c) obsługa kosza układarki; d) obsługa walca drogowego. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ – Wzór umowy. 14. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówieni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach