Przetargi.pl
Najem urządzeń wielofunkcyjnych

Centrum Unijnych Projektów Transportowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 262 05 00 , fax. 22 262 05 01
  • Data zamieszczenia: 2011-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
    ul. Bonifraterska 17 17
    00-203 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 262 05 00, fax. 22 262 05 01
    REGON: 14100714500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu dwóch urządzeń wielofunkcyjnych: jednego do druku czarno-białego i jednego do druku kolorowego, do realizacji procesów drukowania, kopiowania i skanowania, wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych (w szczególności toner, bębny, pojemniki na zużyty toner (jeżeli występują) ) w ilości odpowiedniej dla rzeczywistego zużycia na okres 12 miesięcy. 2. Planowana ilość kopii/wydruków na dwóch urządzeniach wyniesie w okresie obowiązywania umowy nie więcej niż 1 200 000 stron A4 , w tym: - ilość kopii/wydruków czarno-białych nie przekroczy 960 000 stron, - ilość kopii/wydruków kolorowych nie przekroczy 240 000 stron. Miesięcznie ilość kopii/wydruków nie powinna przekroczyć 100 tysięcy stron A4, w tym: - dla urządzenia kolorowego ilość kopii/wydruków kolorowych nie powinna przekroczyć 20 000 stron - dla wszystkich urządzeń (w tym kolorowego) ilość kopii/wydruków czarno-białych nie powinna przekroczy 80 000 stron łącznie. Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować równomiernego rozłożenia wydruków czarnych na obie maszyny. 3. Każde z urządzeń musi spełniać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż wskazane w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ zobowiązany jest podać modele urządzeń oraz ich producenta. 4. Ponadto zamówienie obejmuje: 1) Stałe i ciągłe utrzymanie utrzymanie sprawności urządzeń w szczególności poprzez: a)dokonywanie przeglądów urządzeń, naprawy zepsutych lub zużytych części (które powinny być wkalkulowane w cenę najmu), b)usuwanie awarii urządzeń (przez awarię urządzenia rozumie się stan niesprawności urządzenia uniemożliwiający jego używanie zgodnie z przeznaczeniem lub powodujący jego częściowe lub całkowite unieruchomienie, niewynikające z niewłaściwego używania najmowanych urządzeń - koszty części i usługi ponosi wykonawca), 2) dostawę urządzeń do siedziby Zamawiającego oraz instalację i konfigurację dostarczonych urządzeń, 3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego (do 5 osób) z obsługi urządzeń, 4) dostawę tonerów/bębnów, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego,(do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia) 5) zmianę miejsca ustawienia urządzeń, jednak nie więcej niż jeden raz, 6) deinstalację oraz odbiór urządzeń po zakończeniu umowy. 7) Do porównania ofert przyjęty będzie minimalny limit miesięczny wydruków na poziomie: - 15 000 wydruków kolorowych (*A4), podać cenę za stronę wydrukowaną w kolorze - 45 000 wydruków czarno - białych (*A4), podać cenę za stronę wydrukowaną w druku czarno -białym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cupt.gov.pl rubryka :Ogłoszenia/Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach