Przetargi.pl
Najem nowych pojazdów wraz z serwisem na potrzeby GPK- SUEZ Głogów Sp. z o.o. w Głogowie

GPK-SUEZ Głogów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Przemysłowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 265 656 , fax. 767 265 666
  • Data zamieszczenia: 2017-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GPK-SUEZ Głogów Sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 7a
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 767 265 656, fax. 767 265 666
    REGON: 39076792000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suezglogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o. z udziałem Gminy Miejskiej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem nowych pojazdów wraz z serwisem na potrzeby GPK- SUEZ Głogów Sp. z o.o. w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (teks jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z póź. zm.) oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy – Kodeks Cywilny oraz innych obowiązujących przepisów prawa w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego dla wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia jest: „Najem nowych pojazdów wraz z serwisem na potrzeby GPK- SUEZ Głogów Sp. z o.o. w Głogowie.” Szczegóły zamówienia, w tym zakres, sposób wykonania, terminy i obowiązki Wykonawcy określa w szczególności: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ- (parametry techniczne pojazdów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00 zł. Słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 2. Termin wnoszenia wadium: do dnia składania ofert do godz. 12:00. 3. Wadium można wnosić w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto Zamawiającego tj. GPK-SUEZ Głogów Sp. z o.o. nr rachunku bankowego: BZWBK S.A. II Oddział w Głogowie 13 1090 2112 0000 0001 0059 5604 Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 12.00. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż forma pieniężna: - oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą (w jednej kopercie). Nie należy trwale dołączą (spinać) oryginału dokumentu wadialnego do oferty – w takim przypadku do oferty należy załączyć także potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art 46 ust.4a i ust.5. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania oferty zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art.25a ust.1 ustawy pzp. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. a) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - podstawy wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, b) Oświadczenie z art-25a ust. 1 ustawy Pzp -warunki udziału – załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują)- załącznik nr 4 do SIWZ 4. Dowód wniesienia wadium. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia/dokumenty – jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 7. Opis techniczny proponowanych pojazdów ze szczegółowym określeniem parametrów technicznych (uwzględniający warunki określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, w szczególności - załącznik nr 7). 8. Oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu autoryzowanego serwisu stacji obsługi (ASO) dla marki dostarczonego przedmiotu zamówienia (pojazdów) w odległości od siedziby Zamawiającego do 100 km ze wskazaniem jego miejsca. 9. Projekt umowy uwzględniający zakres przyszłego świadczenia umownego zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ wraz z załącznikami, sporządzony według wzoru Wykonawcy. 10. Szczegółowy opis zasad zwrotu pojazdów. Zamawiający zastrzega że w związku ze zwrotem pojazdu nie może być obciążony przez Wykonawcę kosztami innymi niż wynikające z ponadprzeciętnego zużycia przedmiotów najmu. W spornych przypadkach dotyczących ponadprzeciętnego zużycia przedmiotów najmu ocenę przeprowadzi niezależny rzeczoznawca PZMOT. Koszty rzeczoznawcy pokryje strona, stosownie do ustalonego przez rzeczoznawcę stopnia zużycia (przeciętne lub ponadprzeciętne zużycie). 11. Szczegółowy opis zasad zmiany wysokości czynszu najmu pojazdów (w przypadku przekroczenia lub nieosiągnięcia przyjętych wysokości limitów km i rbg). 12. Opis minimalnych warunków oraz zakresu ubezpieczenia pojazdów. 13. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp - według załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach