Przetargi.pl
Najem ciągników rolniczych z osprzętem i kierowcą w roku 2010

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2264187 , fax. 032 2264187
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 032 2264187, fax. 032 2264187
    REGON: 27109749800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.mikolow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem ciągników rolniczych z osprzętem i kierowcą w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I - NAJEM CIĄGNIKÓW ROLNICZYCH Z OSPRZĘTEM I KIEROWCĄ DO PRACY W DZIALE ZIELENI 1.Ciągnik (własność Wykonawcy)o mocy do 50kM z przyczepą - 3,5 tony ładowności (własność Wykonawcy) - do 2400 godzin 2.Ciągnik (własność Wykonawcy) o mocy do 50kM bez przyczepy Wyżej wymienionym ciągnikiem będą wykonywane następujące prace: -załadunek, rozładunek cyklopem(własność Wykonawcy) - do 100 godz. -zabiegi agrotechniczne wykonywane glebogryzarką (własność Wykonawcy) - do 100 godz. -zwalczanie chwastów i barszczu Sosnowskiego poprzez opryskiwanie środkami chwastobójczymi, jak również nawożenie trawników opryskiwaczem (własność Wykonawcy) o pojemności 300-500 litrów cieczy użytkowe j - do 100 godzin -specjalistyczne prace z kosiarką rotacyjną Z 070 (własność Zamawiającego) - do 300 godz. -Ciągnik będzie również wykorzystywany z przyczepą (własność Zamawiającego) - do 800 godzin 3.Ciągnik (własność Wykonawcy) o mocy od 50-85kM, waga ciągnika min. 4 tony W/w ciągnik będzie używany do pracy z kosiarką bijakową KBR 160 (będącą własnością Zamawiającego) - do 400 godz. CZĘŚĆ II - NAJEM CIĄGNIKÓW ROLNICZYCH Z OSPRZĘTEM I KIEROWCĄ DO PRACY W DZIALE OCZYSZCZANIA I ZAKŁADZIE PRZERÓBKI ODPADÓW 1. Ciągnik z przyczepą 1 kpl. (własność Wykonawcy) - do 1200 godzin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 771110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Sposób oceny spełniania warunków: 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1a,b,c,d,e, dokonana zostanie wg zasady spełnia / nie spełnia w oparciu o wymagane w rozdz. V SIWZ dokumenty, oświadczenia złożone przez Wykonawców potwierdzające spełnienie wymaganych warunków. 3.Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający ocenia spełnienie łącznie przez Wykonawców, warunków dotyczących potencjału technicznego, doświadczenia, kwalifikacji oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 2.Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia i osób uprawnionych do realizacji zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ -dla części I posiadają minimum: - Ciągnik o mocy do 50kM z przyczepą, 3,5 tony ładowności - Ciągnik o mocy do 50kM bez przyczepy Przy w/w ciągniku Wykonawca powinien posiadać: cyklop,glebogryzarkę ,opryskiwacz o pojemności 300-500 litrów cieczy użytkowej -Ciągnik o mocy od 50-85kM, waga ciągnika min. 4 tony - minimum dwóch kierowców posiadających uprawnienia do prowadzenia w/w ciągników -dla części II posiadają: - jeden ciągnik rolniczy z przyczepą - jeden kierowca posiadający uprawnienia do prowadzenia ciągnika z przyczepą, 3.Wykonawca przedstawi przynajmniej jedną referencję dotyczącą opinii prac wykonanych lub wykonywanych w firmach zajmujących się konserwacją budową terenów zielonych w latach 2007-2009 4.Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ 5.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wg załącznika nr 2 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); -Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, -Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy zawarte w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. (Dz. U. nr 226 poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.mikolow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach