Przetargi.pl
Najem ambulansu drogowego typu B dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku

SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44201 Rybnik, ul. Gliwicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 328 138 , fax. 324 328 169
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
    ul. Gliwicka 33
    44201 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 324 328 138, fax. 324 328 169
    REGON: 29293600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.psychiatria.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem ambulansu drogowego typu B dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest najem ambulansu drogowego typu „B” dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. 2. Wykonawca wyda Zamawiającemu pojazd w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy. 3. Pojazd będzie przekazany Zamawiającemu w jego siedzibie. Wykonawca zapewnia, że przekazany pojazd i jego wyposażenie będzie w pełni sprawny technicznie i przygotowany do używania. 4. Pojazd w chwili wydania Zamawiającemu będzie zatankowany właściwym paliwem w ilości nie mniejszej niż 10 litrów. 5. Pojazd musi spełniać warunki określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia określonego w Polskich normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, zgodnie z przepisami o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 305 z późn. zm.) oraz wymagania opisane w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 618 z późn. zm.). Rok produkcji pojazdu nie może być wcześniejszy niż 2008. 6. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy będzie ponosił wyłącznie następujące koszty i opłaty związane z używaniem pojazdu: koszty paliwa, mycia pojazdu, wymiany lub uzupełnienia płynu do spryskiwaczy, opłaty za korzystanie z autostrad i parkingów. 7. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zapewni wymianę oleju, płynu hamulcowego i innych płynów technicznych, wymianę ogumienia, przeglądy, naprawy pojazdu, itp. 8. W przypadku wykrycia jakichkolwiek usterek, uszkodzeń lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu pojazdu Wykonawca zapewnia na czas naprawy pojazdu ambulans zastępczy spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, którego rok produkcji nie może być wcześniejszy niż pojazdu wskazanego w ofercie Wykonawcy, w terminie 4 godzin od momentu zgłoszenia awarii. 9. W przypadku konieczności dokonania planowej naprawy lub przeglądu pojazdu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia określonego w Umowie, na czas naprawy lub przeglądu, sprawny pojazd zastępczy spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, którego rok produkcji nie może być wcześniejszy niż pojazdu wskazanego w ofercie Wykonawcy na czas naprawy lub przeglądu pojazdu. Udostępnienie pojazdu zastępczego musi zostać dokonane w sposób i w terminie zapewniającym Zamawiającemu możliwość nieprzerwanego wykonywania transportów medycznych. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia obsługi technicznej pojazdu polegającej na: 1) utrzymywaniu pojazdu w pełnej sprawności technicznej; 2) zapewnieniu serwisu oraz dokonywania wszelkich czynności obsługi serwisowej i naprawy pojazdu, w tym również wymiany wyeksploatowanych akumulatorów; 3) przekazywaniu Zamawiającemu informacji dotyczących eksploatacji pojazdu w zakresie wykonanych przeglądów, napraw bieżących i powypadkowych. 11. Obsługa techniczna, o której mowa w ust. 10 obejmuje: 1) czynności konserwacyjne i przeglądy dokonywane z częstotliwością i w zakresie zalecanym przez producenta pojazdu lub obowiązujące przepisy prawa, przy czym o planowanym przeglądzie Wykonawca informuje Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem; 2) naprawy usterek i uszkodzeń powstałych w trakcie eksploatacji zgodnej z przeznaczeniem pojazdu. 12. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dwa razy w roku sezonową wymianę opon w związku ze zmianą pór roku, która będzie wykonywana przez Wykonawcę po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. W ramach serwisu ogumienia Wykonawca pokrywa koszty wymiany opon wynikające z ich stanu technicznego, w szczególności w przypadku ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego. 13. Koszty prac z zakresu obsługi technicznej oraz serwisu ogumienia ponosi Wykonawca. 14. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pełnego ubezpieczenia pojazdu w zakresie OC, AC i NW. 15. Wykonawca zobowiązany jest do terminowego opłacania składek ubezpieczenia oraz przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających opłacenie składek ubezpieczenia i dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego przez Zamawiającego pakietu ubezpieczeń, co najmniej na 4 dni przed upływem terminu wygaśnięcia uprzednio zawartych umów ubezpieczenia lub terminem płatności składek. 16. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 601300000 - 8 – Specjalistyczny transport drogowy - 34114121-3 – Karetki 17. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. X SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenia, o których mowa w pkt VII.1. SIWZ według wzoru stanowiącego Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt VI.3.8 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego; 5) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niz pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji); 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach