Przetargi.pl
NADZÓR NAD 21 KOTŁOWNIAMI GAZOWYMI I OLEJOWYMI W MIEJSCOWOŚCIACH MIĘDZYRZECZ, SKWIERZYNA, WĘDRZYN, GORZÓW WLKP

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2014-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZÓR NAD 21 KOTŁOWNIAMI GAZOWYMI I OLEJOWYMI W MIEJSCOWOŚCIACH MIĘDZYRZECZ, SKWIERZYNA, WĘDRZYN, GORZÓW WLKP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do : Nadzoru nad 21 kotłowniami gazowymi i olejowymi w miejscowościach Międzyrzecz, Skwierzyna, Wędrzyn, Gorzów Wlkp.; wg zestawienia przedstawionego w tabeli- tabela w SWZ. Nadzór kotłowni Do zakresu nadzoru kotłowni należą czynności: 1. Nadzór urządzeń i instalacji stanowiących integralną część kotłowni (palniki olejowe, gazowe, armatura zabezpieczająca i regulacyjna, instalacja ssąca oleju palnika, instalacja sygnalizacyjna i alarmowa kotłowni, stacje uzdatniania wody obiegowej, zlokalizowane w pomieszczeniach kotłowni węzły cieplne z automatyką i pompami, przewody spalinowe). 2. Całodobowa obsługa kotłowni poprzez nadzór bezpośredni w dni robocze w godzinach pracy 45 WOG i utrzymywanie dyżurów telefonicznych pracowników obsługi w pozostałym czasie . 3. Codzienna lustracja kotłowni i urządzeń, w tym również wyłączonych, potwierdzona wpisem do książki kotłowni, celu niedopuszczenia do strat spowodowanych skutkami ewentualnych awarii. 4. Uruchamianie kotłowni po wyłączeniach spowodowanych czynnikami niezależnymi od wykonawcy i zamawiającego, np. zaniki napięcia w sieci elektrycznej. 5. Podjęcie działania mającego na celu uruchomienie kotłowni po wyłączeniach spowodowanych czynnikami niezależnymi od wykonawcy i zamawiającego w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia telefonicznego od Zamawiającego lub w czasie wolnym od pracy tj. w godz. od 1500 do 700 i dni wolne od pracy zgłoszenia od służb dyżurnych jednostek wojskowych. Po uruchomieniu zgłoszonej kotłowni należy sprawdzić funkcjonowanie pozostałych kotłowni w kompleksie wojskowym w którym nastąpiło zatrzymanie. 6. Prowadzenie na bieżąco książki kotłowni. 7. Informowanie Zamawiającego o stanie technicznym urządzeń i wnioskowanie konieczności wykonania ewentualnych napraw. 8. Nadzór nad prawidłowym spełnianiem wymogów przez kotłownie wg Norm PN-87-B-2411 oraz utrzymanie warunków dopuszczenia do eksploatacji przez Dozór Techniczny. 9. Codzienne (w dni robocze), w czynnych kotłowniach, monitorowanie zużycia paliwa i odnotowywanie w książce kotłowni wskazań urządzeń pomiarowych zużycia mediów komunalnych i wielkości produkcji energii cieplnej oraz wykonywanie zestawień miesięcznych. 10. 1 raz w tygodniu (w dni robocze), w wyłączonych kotłowniach, sprawdzenie stanu paliwa i odnotowywanie w książce kotłowni wskazań urządzeń pomiarowych zużycia mediów komunalnych oraz wykonywanie zestawień miesięcznych. 11. Informowanie Zamawiającego z wyprzedzeniem 5 dni roboczych o konieczności uzupełnienia stanu paliwa w kotłowni. 12. Obecność podczas tankowania do zbiorników kotłowni paliwa olejowego i gazowego dostarczanego przez dostawców Zamawiającego. 13. Czynności obsługowe przewidziane dokumentacją techniczno - ruchową warunkujące zachowanie gwarancji producenta na zainstalowane w kotłowni urządzenia. 14. Czynności obsługowe wynikające z przepisów dozoru technicznego. 15. Wykonywanie w zależności od potrzeb czynności konserwacyjnych w kotłowniach. 16. Pobieranie i rozliczenie się z materiałów konserwacyjnych pobranych od Zamawiającego w sposób przez niego ustalony.(książka pracy konserwatora). 17. Czynności obsługowe zapewniające ekonomiczne zużycie paliwa, zgodnie z DTR urządzeń i zaleceniami WIGE. 18. Rozpoczęcie i zakończenie sezonu grzewczego w terminach określonych przez Zamawiającego. 19. Przestawienie sterowania kotłowni z okresu letniego w czasie którego kotłownia pracowała na potrzeby wytworzenia ciepła na c.w.u. na okres zimowy, w którym kotłownia wytwarza ciepło na potrzebę c.o. i c.w.u. i odwrotnie po zakończeniu sezonu grzewczego. 20. W przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania o tym Zamawiającego oraz podjęcia działań mających na celu ustalenie przyczyny awarii. 21. Umożliwienie dostępu do pomieszczeń i urządzeń kotłowni, dla osób lub firm wskazanych przez Zamawiającego, na czas usuwania awarii lub wykonywania napraw, przeglądów itp. 22. Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach kotłowni i wejściach do nich. 23. Utrzymanie w czystości urządzeń technicznych zainstalowanych w kotłowniach. 24. Przestrzeganie instrukcji kotłowni, przepisów BHP i p-poż. Istotne warunki realizacji usługi: 1. Zgodnie z instrukcją 118-98 MON o zasadach utrzymania nieruchomości: - właściwe eksploatowanie powinno zabezpieczać potrzeby cieplne obsługiwanych obiektów, bezawaryjną pracę w sezonie grzewczym, dlatego też niezbędna jest obsługa i nadzór, w celu ciągłej, bezawaryjnej eksploatacji systemów ciepłowniczych. - konserwacją nazywamy czynności zmniejszające przebieg (tempo procesu) zużycia elementów, części obiektu i umożliwiające normalne użytkowanie obiektu. Do czynności konserwacyjnych należy m.in. : dokonywanie przeglądów urządzeń i instalacji, smarowanie i zabezpieczanie przed korozja mechanizmów, wymiana pojedynczych elementów instalacji, naprawa i wymiana zaworów, złącz, sitek itp., usuwanie nieszczelności instalacji, wymiana żarówek w oprawach oświetleniowych i kontrolkach urządzeń, naprawa lub wymiana pojedynczych urządzeń technicznych np. pomp i inne drobne naprawy. 2. Materiały do konserwacji zabezpiecza Zamawiający. Narzędzia do prac konserwacyjnych zabezpiecza Wykonawca. 3. Personel Wykonawcy obsługujący kotłownie zobowiązany jest do posiadania ważnego zaświadczenia kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji E: - grupy I, pkt. 2,9 i 10, - grupy II , pkt. 1, 2 i 10, - grupy III, pkt. 6, wydanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci. 4. Należność Wykonawcy za obsługę kotłowni powinna obejmować również koszty dojazdu do kotłowni w celu realizacji usługi. 5. Materiały eksploatacyjne typu paliwa płynne, gazowe, energię elektryczna, wodę, środki do utrzymania czystości w kotłowni zabezpiecza Zamawiający, 6. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy przedstawi listę osób oraz pojazdów uzgodnioną z komendantem ochrony uprawniającą do wjazdu na teren kompleksów wojskowych na których zlokalizowane są kotłownie. 7. Nadzór nad kotłowni realizowana będzie w okresie: - od 1 września 2014r. do 31 sierpnia 2015r. (12 m-cy) , 8. Wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej celem prawidłowego oszacowania wartości usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716311001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1 000 PLN (słownie: jeden tysięc złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Nadzór nad 21 kotłowniami gazowymi i olejowymi w miejscowościach Międzyrzecz, Skwierzyna, Wędrzyn, Gorzów Wlkp. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud.33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 08.08.2014r. do godz. 8:45 Na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących przypadkach: - Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną