Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kłodzko II etap – Termomodernizacja budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Żelaźnie

Gmina Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Okrzei 8 a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 64 74 161
  • Data zamieszczenia: 2022-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodzko
    Okrzei 8 a
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 74 64 74 161
    REGON: 890717964
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklodzko.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kłodzko II etap – Termomodernizacja budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Żelaźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn:. Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kłodzko II etap – Termomodernizacja budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Żelaźnie Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy: 1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji umowy o roboty budowlane oraz projekcie budowlanym i budowlano – wykonawczym,2) kontrola techniczna i technologiczna w trakcie realizacji inwestycji na każdym jej etapie , na terenie budowy jak również wytwórniach, 3) kontrola przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy,4) weryfikowanie „rysunków powykonawczych” sporządzanych przez wykonawcę robót,5) bieżące dokonywania obmiaru wykonanych robót,6) dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,7) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,8) poświadczanie usunięcia przez wykonawcę robót wad,9) przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzanie kompletnościi prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót,10) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót,11) zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót,12) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy,13) rozliczanie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,14) zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wydania przez Zamawiającego wykonawcy robót polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót,15) w przypadku, gdy w trakcie trwania realizacji projektu zostaną wytworzone odpady uczestnictwo i kontrola w przygotowaniu protokołu o ich zagospodarowaniu zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,16) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych,17) Wnioskowanie do Zamawiającego o:a) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;b) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego rzeczoznawcę,c) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie,d) zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań wykonawcy robót,e) zlecenie wykonania robót dodatkowych, 18) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Inspektor Nadzoru jest upoważniony i zobowiązany do:a) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego,b) przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji kosztów wykonawcy robót na wykonanie robót dodatkowych; zakres i wartość robót dodatkowych każdorazowo będą podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;1.4 zdolności technicznej lub zawodowej.2. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy:2.1 W zakresie warunku określonego w ppkt 1.1 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2 W zakresie warunku określonego w ppkt. 1.2 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.3 W zakresie warunku określonego w ppkt. 1.3 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.4 W zakresie warunku określonego w ppkt. 1.4 wykażą2.4.1.Dysponowanie osobami posiadającymi następujące uprawnienia budowlane:- (co najmniej) 1 osobę posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane.2.4.2.Wykonawca dołączy informację dotyczącą osoby, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru wraz podaniem numeru uprawnień i informacją o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach