Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu - Gimnazjum nr 1

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2014-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu - Gimnazjum nr 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu - Gimnazjum nr 1.I. Zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad: 1.wykonaniem robót przygotowawczych 2.wymianą dachówki ceramicznej na dachówkę karpiówkę angobowaną krytą podwójnie w koronkę wg załączonej kolorystyki, 3.wymianą łat drewnianych, 4.założeniem kontrłat na krokwiach dachowych, 5.częściową wymianą konstrukcji więźby dachowej, 6.zabezpieczeniem połaci folią polietylenową paroprzepuszczalną (wiatrochronną), 7.wymianą okien tzw bawole oko, 8.wymianą wyłazu dachowego, 9.skuciem tynków na kominach ponad powierzchnią dachu, ponowne tynkowanie i pomalowanie wg kolorystyki istniejącej wykonanej w 2012 r. 10.wykonaniem nowych obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk gr.0,60mm na załamaniach koszowych, opierzenia 3 kominów, 11.zakupem drabiny i montażem z poziomu podłogi poddasza na podest przy wyłazie dachowym, 12.założeniem nowej ochrony przeciwśniegowej, 13.zabezpieczeniem powierzchni drewnianej farbami ognioochronnymi oraz impregnacją preparatami zabezpieczającymi konstrukcję drewnianą przed korozją biologiczną, szkodnikami, wilgocią itp., 14.przełożeniem instalacji odgromowej, 15.likwidacją docieplenia podłogi poddasza z istniejącej wełny mineralnej miękkiej grubości ca 15cm, 16.wykonaniem docieplenia powierzchni podłogi poddasza wełną mineralną twardą gr.3x5cm, 17.wykonaniem dokumentacji powykonawczej, 18.prowadzeniem przez wykonawcę księgi obmiaru robót, 19.wykonaniem kosztorysów powykonawczych oraz ich zatwierdzanie. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1.reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2.sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3.sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami oraz warunkami pozwolenia na budowę, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4.bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5.sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zasadności, 6.sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7.potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 8.wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 9.żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 10.kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11.sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie ilości w księdze obmiaru robót, 12.sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie kosztorysów powykonawczych, 13.potwierdzanie temperatury powietrza w książce pomiaru temperatur, 14.udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 15.kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 16.skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 17.udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji, 18.nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. III. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1.Projekt modernizacji dachu budynku - załącznik nr 9, 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10, 3.Przedmiar robót - modernizacja dachu w PDF - załącznik nr 11, 4.Przedmiar robót- modernizacja dachu w ATH - załącznik nr 12, 5.Przedmiar robót- modernizacja dachu - docieplenie poddasza w PDF - załącznik nr 13, 6.Przedmiar robót- modernizacja dachu - docieplenie poddasza w ATH - załącznik nr 14.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach