Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, drogowymi i sanitarnymi przy pracach bieżących i inwestycyjnych na terenie Gminy Kobyłka

Gmina Kobyłka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7863328 , fax. 022 7863111
  • Data zamieszczenia: 2010-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobyłka
    ul. Wołomińska 1 1
    05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie
    tel. 022 7863328, fax. 022 7863111
    REGON: 01326966300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobylka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, drogowymi i sanitarnymi przy pracach bieżących i inwestycyjnych na terenie Gminy Kobyłka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi nadzór inwestorski w branży (części zamówienia): budowlanej (część 1), drogowej (część 2), sanitarnej (część 3) przy robotach inwestycyjnych i remontowych zlecanych przez Gminę Kobyłka. W ramach nadzoru inwestorskiego wykonawca zobowiązany jest zwłaszcza do: 1) zaznajamiania się z dokumentacją projektową, z umową o wykonanie robót budowlanych lub remontowych, warunkami pozwolenia na budowę jak również z terenem i jego uzbrojeniem - przed wejściem wykonawcy na plac budowy; 2) wnioskowania o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek w razie stwierdzenia wad oraz konieczności wprowadzenia zmian dla zastosowania innych rozwiązań technicznych i materiałów w celu osiągnięcia oszczędności lub poprawy efektywności; 3) uczestniczenia w przekazywaniu protokólarnym terenu budowy wykonawcy robót; 4) sprawowania kontroli zgodności realizacji budowy z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 5) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu (sprawdzania atestów, świadectw jakości, wyników badań dostarczanych elementów); 6) sprawdzania kosztorysów ofertowych i powykonawczych; 7) kontroli ilości i wartości wykonanych robót, dokonywania odbioru robót częściowych; 8) sprawdzania i odbierania robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu; 9) dokonywania wpisów w dzienniku budowy; 10) udziału w czynnościach odbioru końcowego obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania; 11) współpracy z merytorycznymi wydziałami Urzędu Miasta Kobyłka w planowaniu i typowaniu robót remontowych; 12) nadzoru nad robotami remontowymi i konserwacyjnymi; 13) wykonywania innych czynności właściwych inspektorowi nadzoru inwestorskiego określonych w ustawie Prawo budowlane. Ww. obowiązki wykonywane będą w trakcie pobytu inspektora nadzoru robót (budowlanych, drogowych, sanitarnych) w miejscu i czasie określanym przez zamawiającego w zleceniach ustnych- telefonicznych (na wskazany przez wykonawcę numer telefonu czynny w godzinach pracy zamawiającego), faksem, pocztą elektroniczną, pisemnych (formę zlecenia ustala zamawiający), jednak nie rzadziej niż cztery razy w tygodniu po jednej godzinie w siedzibie zamawiającego (jeżeli zamawiający nie określił innego miejsca i/lub czasu wykonywania ww. czynności). Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia np. dojazd na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia itp. ponosi we własnym zakresie wykonawca, bez praw ich zwrotu od zamawiającego. Nadzór nad pracami inwestycyjnymi nie dotyczy prac, na które zamawiający zlecał będzie nadzór inwestorski w oparciu o odrębne umowy (np. budowa budynku komunalnego wielorodzinnego). Planowane inwestycje na rok 2010 i lata następne określa uchwała budżetowa dostępna na stronie: http://www.e-bip.pl/4DMETHOD/wwwShowUchw/69030/%23%232072888736.0 a zwłaszcza załączniki: Plan wydatków na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane przez Miasto Kobyłka w 2010 roku, Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne na lata 2010-2012.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach