Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad Rewitalizacją i adaptacją nieruchomości położonej przy ul. Księży Młyn 13/15 na rzecz Akademickiego Centrum Designu w Łodzi - roboty budowlane - etap II

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2547408, centrala 2547598 , fax. 42 2547418
  • Data zamieszczenia: 2016-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
    ul. Wojska Polskiego 121 121
    91-726 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2547408, centrala 2547598, fax. 42 2547418
    REGON: 00027579000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad Rewitalizacją i adaptacją nieruchomości położonej przy ul. Księży Młyn 13/15 na rzecz Akademickiego Centrum Designu w Łodzi - roboty budowlane - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w części obiektu przy ul. Księży Młyn 13/15 w Łodzi obejmującymi przebudowę i rozbudowę budynku hali sportowej i budynku łącznika oznaczonej w dokumentacji projektowej przedsięwzięcia jako Etap II. W zakres robót budowlanych wchodzi: 1. Rozbiórka wywóz i utylizacja elementów łącznika sali sportowej w tym stropu, ścian, posadzek i fundamentów. 2. Zabezpieczenie przejścia do historycznego budynku szkoły na czas prowadzenia prac budowlanych. 3. Wykonanie nowej konstrukcji dachu hali sportowej wraz ociepleniem 4. Rozbudowa sali sportowej, w której zostanie zlokalizowana m.in. siłownia 5. Rozbudowa budynku łącznika z szatniami 6. Wykonanie artystycznej fasady elewacyjnej 7. Prace wykończeniowe zgodnie z projektem 8. Termomodernizacja istniejącej hali oraz ocieplenie nowo projektowanych budyn-ków. 9. Wymiana dachu nad halą sportową. 10. Zabezpieczenie istniejącej podłogi w sali sportowej. Uwaga: Należy przewidzieć zabezpieczenie istniejącej podłogi sportowej hali na czas prac budowlanych. Zabezpieczenie podłogi powinno gwarantować zachowanie jej w stanie nie naruszonym przez cały okres wykonywania prac. Przed przystąpieniem do prac budowlanych wykonawca winień dokonać inwentaryzacji fotograficznej całej powierzchni podłogi dokumentującej zarówno jej stan techniczny jak również ewentualne zniszczenia. Po zakończeniu prac wszystkie ewentualne dodatkowe uszkodzenia nie wykazane wcześnie w inwentaryzacji muszą zostać naprawione przez wykonawcę robót. 11. Wewnętrzne instalacje wod-kan. 12. Instalacje wentylacji i klimatyzacji. 13. Instalacje c.o., ct., cwu, w tym modernizacja węzła cieplnego w niezbędnym zakre-sie. 14. Instalacje elektryczne i teletechniczne, system AV 15. Wyposażenie zgodnie ze specyfikacjami zawartymi w dokumentacji. oraz 16. Wykonanie zewnętrznych instalacji: wodnej, kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej (ujęte w dokumentacji technicznej Etapu I). 17. Wykonanie wewnętrznych przyłączy mediów w zakresie umożliwiającym samo-dzielne funkcjonowanie pomieszczeń hali sportowej wraz z zapleczem w okresie całorocznym. 18. Uwaga: Zagospodarowanie terenu (DROGI) nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. 3.2. Pełna dokumentacja projektowa dla przedsięwzięcia zamieszczona na stronie Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej - postępowanie na roboty budowlane nr 2016/S 087 - 153470 z dnia 04.05.2016 r. 3.3. Zamawiający wymaga aby minimalna liczba pobytów na budowie inspektora koordynatora wynosiła 1 pobyt w tygodniu, przy czym Zamawiający za pobyt na budowie uznaje co najmniej 2-godzinny pobyt jednego dnia w godzinach od 8:00 do 15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w każdym tygodniu obowiązywania umowy. Zamawiający zaznacza, że inspektorem koordynatorem jest inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zamawiający wymaga również obecności inspektorów branżowych w czasie wykonywania robót budowlanych poszczególnych branż. 3.4. Szczegółowy zakres czynności inspektora nadzoru wskazany jest w załączniku nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się na kwotę: 1.000,00 zł. (jeden tysiąc złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności Wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji banko-wej ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a)wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego czyli beneficjenta gwarancji ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c)wskazanie sumy gwarancyjnej, d)określenie terminu ważności gwarancji, e)z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nie-odwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 33 1130 1163 0014 7148 7820 0011, tytułem: Wadium na: Nadzór inwestorski nad Rewitalizacją i adaptacją nieruchomości położonej przy ul. Księży Młyn 13/15 na rzecz Akademickiego Centrum Designu w Łodzi - roboty budowlane - etap II, nr postępowania 18/2016. 6.Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku banko-wym. 8.Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 10.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli Wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje Wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba pobytów na budowie inspektora koordynatora
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach