Przetargi.pl
Nadzór Inwestorski nad realizacją robót budowlanych w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malbork

22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 82200 Malbork, ul. 17 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
    ul. 17 Marca 20
    82200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór Inwestorski nad realizacją robót budowlanych w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malbork
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim, administrowanym przez 22. BLT Malbork. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie osobne części. Usługa obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski wielobranżowy nad wykonaniem umowy o roboty budowlane wraz z kontrolą jej rozliczenia finansowego – nad zadaniami realizowanymi pn.: Część 1 – „Naprawa konserwacyjna III piętra w budynku nr 130 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malbork” Część 2 – „Remontu II i III piętra w budynku nr 135 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malbork”. Zamawiający powierzy Wykonawcy Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności w zakresie jakości wykonywanych robót i stosowanych materiałów, rozliczenia zrealizowanych robót, wykonania według uprzednio zatwierdzonego z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym zgodności realizacji budowy z opisem i przedmiarem robót budowlanych, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w terminie ustalonym w umowie zawartej pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych, a Zamawiającym. W ramach zadania inwestycyjnego (dot. zarówno części 1 jak i części 2) Wykonawca robót budowalnych realizować będzie zakres prac w branży budowlanej, branży sanitarnej oraz branży elektrycznej. Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z opisem i przedmiarem robót budowalnych, które podlegają przedmiotowi nadzoru, znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: Część 1 – http://22blot.wp.mil.pl/pl/62_1067.html Część 2 – http://22blot.wp.mil.pl/pl/62_1069.html. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące obszary działalności Wykonawcy: Koordynator Zespołu Nadzoru Inwestorskiego – przedstawiciel Wykonawcy wyznaczony jako koordynator czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności/branż: branża budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały zawarte w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usługi, która stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ oraz w „Projekcie Umowy” który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Miejsce realizacji usług: 49. Baza Lotnicza ul. Powstańców Warszawy 28B 83 – 000 PRUSZCZ GDAŃSKI.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71521000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach