GMINA ŁĘKNICA ogłasza przetarg
- Adres: 68-208 Łęknica, ul. Żurawska 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683624700 , fax. 683624701
- Data zamieszczenia: 2022-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁĘKNICA
ul. Żurawska 1
68-208 Łęknica, woj. lubuskie
tel. 683624700, fax. 683624701
REGON: 970770528 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umleknica.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr 101916F – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje wykonanie usług w zakresie prowadzenia kompleksowego wielobranżowego nadzoruinwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr101916F etap I”.2. Zamówienie realizowane będzie w zakresie:1) Nadzoru nad wykonaniem przez wykonawcę robót budowlanych prac projektowych oraz czynności przedrealizacyjnychokreślonych umową na wykonanie robót budowlanych (niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych);2) Nadzoru nad wykonaniem przez wykonawcę robót budowlanych;3) Nadzoru nad wykonaniem przez wykonawcę robót budowlanych zobowiązań w okresie gwarancji.3. Zakres prac projektowych i robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim w ramach niniejszego zamówieniaokreślony jest w rozdziale 4 SWZ oraz dokumentami zamówienia nr RGN.271.17.2022 (ogłoszenie 2022/BZP 00198317/01z dnia 2022-06-07). Dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane dostępna jest pod adresemhttps://platformazakupowa.pl/transakcja/623923 .4. Przedmiot zamówienia na roboty budowlane obejmuje przebudowę ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr101916F etap I - w formule „zaprojektuj i wybuduj” na odcinku około 1053m, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU) stanowiącym część załącznika nr 1 do Rozdziału 4 SWZ (Techniczna dokumentacja przetargowa:PFU, Opinia geotechniczna, Inwentaryzacja zieleni, Warunki wykonania i odbioru robót budowlanych), umową z wykonawcąrobót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 2 do Rozdziału 4 SWZ, Tabelą elementów rozliczeniowych – załącznik nr 3 doRozdziału 4 SWZ.5. Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie ze wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU iwynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach umowy Wykonawca będzie pełnił nadzór nad wykonaniem przezwykonawcę robót budowlanych zaprojektowania i wykonania w szczególności następujących robót:1) rozbiórka istniejącej i budowę nowoprojektowanej jezdni, z korektą sytuacyjno-wysokościową przebiegu osi i krawędzi;2) rozbudowa skrzyżowań:a) ulic Granicznej i Fabrycznej;b) ulic Granicznej i Polnej;c) ulic Granicznej, Dworcowej i Wojska Polskiego;d) ulic Dworcowej, Żurawskiej i Tadeusza Kościuszki;3) przebudowa lub rozbudowę zjazdów na drogi wewnętrzne;4) przebudowa lub rozbudowę zjazdów publicznych i zjazdów indywidualnych;5) przebudowa lub budowę chodników;6) budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych;7) przebudowa poboczy;8) przebudowa lub rozbudowę kanalizacji deszczowej;9) budowa oświetlenia ulic;10) przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z rozbudowywanymi ulicami, w tym sieci i przyłączykanalizacji sanitarnej, elektroenergetycznych, wodociągowych i telekomunikacyjnych;11) budowa kanału technologicznego;12) przebudowa ogrodzeń posesji sąsiadujących z pasem drogowym;13) wycinka drzew i krzewów;14) roboty rozbiórkowe;15) wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określono w Rozdziale 4 oraz w projekcie umowy,stanowiącym Rozdział 5 niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w niniejszym postępowaniu w odniesieniu do zdolności technicznej lubzawodowej:1) W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie jako inspektor nadzoru inwestorskiego/inżynier kontraktu należycie conajmniej poniższy zakres usług polegający na wykonaniu nadzoru inwestorskiego w rozumieniu w art. 25 ustawy z dnia 7lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U.2021. poz. 2351):a) nad jedną robotą budowlaną polegającą na zaprojektowaniu i budowie lub zaprojektowaniu i przebudowie drogi wrozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, o długości co najmniej 1 km, lubb) nad dwiema robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie drogi w rozumieniu przepisów ustawy zdnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, o długości co najmniej 1 km.2) Usługa wskazana w pkt. 21.1 musi obejmować nadzór kompleksowy/wielobranżowy wraz z funkcją koordynatora nadzoruinwestorskiego w ramach jednego zadania inwestycyjnego/kontraktu łącznie w co najmniej następującymzakresie/specjalności:a) inżynieryjnej – drogowej,b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,c) instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-01
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór Inwestorski: Przebudowa ul. Spichrzowej – II etap.
Dodano: 2024-04-30 - Nadzór inwestorski na realizacją zadania pn. "Budowa wschodniej obwodnicy Międzyrzecza - etap I"
Dodano: 2024-02-05 - ” Nadzór inwestorski nad budową Szkoły Podstawowej w Janczewie – etap I w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-12-18 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pt. „Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 ”- etap 1 (budynek nr 1)
Dodano: 2023-07-20 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pt. „Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 ”- etap 1 (budynek nr 1)
Dodano: 2023-06-15 - Nadzór inwestorski
Dodano: 2023-06-02 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Strzelce Krajeńskie
Dodano: 2023-05-08 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania (...) pn. „Wykonanie zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu, wybudowaniu i oddaniu do użytkowania pasywnego budynku (...).
Dodano: 2023-02-02 - Wyłonienie Inżyniera Kontraktu do realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa wzorcowego, pasywnego budynku biurowego − etap I" (...) w Zielonej Górze (...) w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2022-12-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa dróg ul. Zawada – Łąkowa, ul. Zawada-Osiedlowa wraz z łącznikami i ul. Zawada-Orzechowa – ETAP III.
Dodano: 2022-10-14