SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Bolesława Leśmiana 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48 814523067
- Data zamieszczenia: 2024-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
ul. Bolesława Leśmiana 4
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. +48 814523067
REGON: 431010878 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór autorski i świadczenie usług serwisu oprogramowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru autorskiego oraz serwisu oprogramowania Medicus On-Line dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku.Szczegółowe wymagania związane z realizacją usług zostały określone w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis wykonania usługi.II. Klauzula zatrudnienia Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę, osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Osoby wykonujące w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności związane z wykonywaniem usług serwisu oprogramowania muszą być zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. (Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy czynności te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.2. OKREŚLENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,d) zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający wymaga dokumentów:Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy- wzór druku Wykazu usług stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu szpitalnego systemu informatycznego InfoMedica i AMMS
Dodano: 2023-04-28 - Nadzór autorski i świadczenie usług serwisu oprogramowania
Dodano: 2023-04-12 - Nadzór autorski i świadczenie usług serwisu oprogramowania
Dodano: 2023-01-26 - objęcie nadzorem autorskim modułów Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica Plus (następca InfoMedica) oraz AMMS Plus (następca AMMS)
Dodano: 2023-01-13 - Dostawa sprzętu, oprogramowania podnoszącego cyberbezpieczeństwo, wdrożenie systemu oraz wykonanie audytu dla Instytutu Medycyny Wsi w Lublinie w ramach projektu „Podniesienie poziomu bezpieczeń
Dodano: 2022-11-29 - Budowa systemu umożliwiającego tworzenie stron internetowych jednostek oświatowych.
Dodano: 2022-08-31 - Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ Infomedica
Dodano: 2022-08-09 - nadzór autorski i serwis programów InfoMedici i AMMS-a
Dodano: 2021-02-09 - Przedłużenie ważności licencji dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń sieciowych
Dodano: 2021-02-09 - Przeprowadzenie działań informatycznych, digitalizacyjnych i promocyjnych w ramach projektu „Dziedzictwo kulturowe i naturalne w gminie Siennica Różana”. Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.1. Dziedzictwo kulturowe i naturalne (Oś Priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego)
Dodano: 2021-01-12