Przetargi.pl
Nadbudowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych (nr 23, 23A, 23B) wraz z ich termomodernizacją i przebudową instalacji wewnętrznych oraz zagospodarowania terenu na działkach nr ew. 3732, 3737,3736 wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja 66
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6795433 , fax. 029 6795470
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66 66
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 029 6795433, fax. 029 6795470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych (nr 23, 23A, 23B) wraz z ich termomodernizacją i przebudową instalacji wewnętrznych oraz zagospodarowania terenu na działkach nr ew. 3732, 3737,3736 wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Nadbudowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych (nr 23, 23A, 23B) wraz z ich termomodernizacją i przebudową instalacji wewnętrznych oraz zagospodarowania terenu na działkach nr ew. 3732, 3737,3736 wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie. 2.Zakres zamówienia obejmuje: ZADANIE I a)Nadbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 23A wraz z jego termomodernizacją i przebudową instalacji wewnętrznych (uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie). b) Nadbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 23B wraz z jego termomodernizacją i przebudową instalacji wewnętrznych. (uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie). ZADANIE II Zagospodarowaniem terenu na działkach nr ew. nr ew. 3732, 3737,3736 wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie). ZADANIE III Nadbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 23 wraz z jego termomodernizacją i przebudową instalacji wewnętrznych wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na użytkowanie. 3.Po zrealizowaniu prac Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego na ww. zakres 4. Wykonawcza zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wodociągowej i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktu Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia. 5. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych. 6. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 7.Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników robót poszczególnych branż, inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 8.Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 9.Wykonawca zobowiązany jest do składania comiesięcznego raportu wykonanych prac (z ilościami narastającymi) ilościowo-wartościowymi i procentowymi, sprawdzonego i potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu do 5 dnia miesiąca następnego, za który jest sporządzony. 10.Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto 11.Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić oznakowanie i zabezpieczenie terenu prowadzenia prac budowlanych, należy je utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót (uzyskanie prawomocnego 12. Przed podpisaniem umowy Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym uproszczone kosztorysy wykonawcze oraz harmonogram rzeczowo finansowy w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 3a . Harmonogram rzeczowo finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SIWZ. Harmonogram powinien uwzględniać iż wartość wynagrodzenia wypłaconego w 2016 roku nie może wynosić więcej niż 1.700.000,00 zł. Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2017r. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania zawiera w szczególności: a)opis elementów poszczególnych robót oraz usług b)terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zależności od konieczności wprowadzenia zmian powstałych w trakcie realizacji zamówienia 14.Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (do wysokości 90% wynagrodzenia umownego) za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie w harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz fakturą końcową na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu stron. 15.Ze względu na konieczność zamontowania w każdym lokalu indywidualnego sytemu ogrzewania gazowego (piec gazowy dwufunkcyjny) i uruchomienia przed rozpoczęciem okresu grzewczego należy jak najszybciej zakończyć prace budowlane i przystąpić do uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie. 16.Zamawiający informuje, iż poszczególne prace wchodzące w zakres zamówienia objęte będą dofinasowaniami z Banku Gospodarstwa Krajowego i Wojewódzkiego - rozpoczęcie realizacji wszystkich robót nastąpi po podpisaniu umów z Bankiem Gospodarstwa Krajowego, - wybrany Wykonawca przygotuje odrębne kosztorysy ofertowe i harmonogram rzeczowo-finansowy uwzgledniający rozdział zakresu prac zgodnie z załącznikiem nr 3a, - płatności za wykonane i odebrane prace dot. termomodernizacji istniejących kondygnacji w budynkach 23, 23A i 23B (dofinansowanie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej) mogą być zrealizowane najwcześniej w 2017r., - płatności za wykonane i odebrane prace dot. nowej kondygnacji (nadbudowy) oraz pozostałe prace (niekwalifikowane) i zagospodarowanie terenu w budynkach 23, 23A i 23B mogą być zrealizowane w 2016r., 17.Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie budowlanym. 18.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w jej załącznikach (w szczególności w projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza rynkowe odpowiedniki o parametrach nie gorszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały (wyroby); urządzenia są równoważne w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) i urządzenia do użytkowania oraz potwierdzające że są one rzeczywiście równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 70 000.00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=61691
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach