Przetargi.pl
na wykonanie projektów zmiany : 1) „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego :Rówień Krupowa 2) „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Olcza” i Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Szymony Ustup”.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 020 448 , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 020 448, fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na wykonanie projektów zmiany : 1) „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego :Rówień Krupowa 2) „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Olcza” i Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Szymony Ustup”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z wymaganiami niniejszej siwz w tym wzoru umowy ,niezbędnych dokumentów oraz projektu uchwały Rady Miasta w sprawie zmiany planu każdego z niżej wymienionego zadania , zwanego w treści umowy „projektem planu” . 3.1.Zadanie 1 : 1. Przedmiotem zamówienia zadania 1 jest opracowanie niezbędnych dokumentów oraz projektu uchwały Rady Miasta w sprawie zmiany planu niżej wymienionego tj. „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru urbanistycznego nazwanego: Rówień Krupowa”, dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane w sprawie przystąpienia do zmiany „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru urbanistycznego nazwanego: Rówień Krupowa” w Zakopanem Nr XXXVIII/565/2017 z dnia 31 lipca 2017 r. - oraz wykonania wszelkich czynności związanych ze sporządzeniem tego planu według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.), a także innymi przepisami odrębnymi. Projekt planu składać się będzie z części tekstowej, prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 2. Zakres projektu planu powinien zostać sporządzony w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587). 3. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszystkich wskazanych w ust. 1 opracowań, uczestniczenie w spotkaniach oraz przygotowanie pism i opracowań szczegółowo określonych w harmonogramie prac i płatności stanowiącym załącznik nr 3 do wzoru umowy oraz wszelkich prac projektowych lub czynności nieopisane w umowie i specyfikacji, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy a niezbędnych do właściwego i kompletnego opracowania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca wykona projekt planu w tradycyjnej formie „maszynopisu”, opracowań w tradycyjnej formie „maszynopisu” i planszowych rysunków oraz całość w formie cyfrowej. Część cyfrowa, graficzna ma być sporządzona, jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Opracowanie cyfrowe, graficzne winno być dostarczone w programie, który umożliwia wymianę danych w standardach GIS. Projekt planu zgodnie z § 3. ust.1. Rozporządzenia z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz 1699) winien być sporządzony w formacie XML z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany zapisów powyższego rozporządzenia w trakcie sporządzania projektu planu, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzanym projekcie planu. 5. Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest przekazanie planu końcowym protokołem zdawczo – odbiorczym, w następującej formie: 1) analogowej (papierowej) planu, w tym: a. 2 oprawione egz. wydruku uchwały z formatu XML w sprawie uchwalenia planu, b. 2 oprawione egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, 2) 1 Teczki w „twardej okładce”, zawierającej oprawione opracowania: a) w formie analogowej 1 egz. Wydruku tekstu planu z formatu XML, b) w formie analogowej 1 oprawiony egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, 3) 2 egz. płyt CD zawierającej w formie cyfrowej wymienione w ust 1 i 2 materiały. 4) 1 egzemplarz dokumentacji formalno – prawnej (oryginał) i 1 egzemplarz dokumentacji formalno – prawnej (kopia). 3.2.Zadanie 2 1. Przedmiotem zamówienia zadania 2 jest opracowanie niezbędnych dokumentów oraz projektów uchwał Rady Miasta w sprawie zmiany planów niżej wymienionych: 1) „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Olcza”, dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 i nr 2 do Uchwały Rady Miasta Zakopane w sprawie przystąpienia do zmiany „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Olcza” w Zakopanem Nr XXXIII/514/2017 z dnia 27 kwietnia 2017 r. Powierzchnia części graficznej planu wynosi około ok. 0,26 ha. 2) „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Szymony Ustup”, dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 i nr 2 do Uchwały Rady Miasta Zakopane w sprawie przystąpienia do zmiany „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Szymony Ustup” w Zakopanem Nr XXXVIII/564/2017 z dnia 31 lipca 2017 r. Powierzchnia części graficznej planu wynosi około ok. 0,28 ha, dla zmiany przeznaczenia części terenów RZ (łąki i pastwiska) na tereny inwestycyjne. Powierzchnia całego aktualizowanego planu wynosi 98,8 ha. - oraz wykonania wszelkich czynności związanych ze sporządzeniem tych planów według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.), a także innymi przepisami odrębnymi. Projekt planu składać się będzie z części tekstowej i graficznej, prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 2. Zakres projektu planu powinien zostać sporządzony w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587). 3. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszystkich wskazanych w ust. 1 opracowań, uczestniczenie w spotkaniach oraz przygotowanie pism i opracowań szczegółowo określonych w harmonogramie prac i płatności stanowiącym załącznik nr 3 do wzoru umowy oraz wszelkich prac projektowych lub czynności nieopisane w umowie i specyfikacji, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, a niezbędnych do właściwego i kompletnego opracowania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca wykona projekty planów i opracowań w tradycyjnej formie „maszynopisu” i planszowych rysunków oraz cyfrowej. Część cyfrowa, graficzna ma być sporządzona, jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Opracowanie cyfrowe, graficzne winno być dostarczone w programie, który umożliwia wymianę danych w standardach GIS. Projekt planu zgodnie z § 3. ust.1. Rozporządzenia z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz 1699) winien być sporządzony w formacie XML z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany zapisów powyższego rozporządzenia w trakcie sporządzania projektu planu, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzanym projekcie planu. 5. Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest przekazanie planu końcowym protokołem zdawczo – odbiorczym, w następującej formie: 1) analogowej (papierowej) planu , w tym: a. 1 egz. rysunku planu w kolorze, stanowiącego załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu jako odpowiednio oprawionej mapy ściennej na „twardym podkładzie”, sporządzony w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, b. 6 egz. rysunku planu w kolorze, stanowiącego załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu, w formie „luźnej” sporządzonych w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, c. 2 oprawione egz. wydruku uchwały z formatu XML w sprawie uchwalenia planu, d. 2 oprawione egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, 2) 1 Teczki w „twardej okładce”, zawierającej oprawione opracowania: c) w formie analogowej 1 egz. Wydruku tekstu z formatu XML i rysunku planu stanowiącego załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu w kolorze, w formie „luźnej” sporządzony w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, d) w formie analogowej 1 oprawiony egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, 3) 2 egz. płyt CD zawierającej w formie cyfrowej wymienione w ust 1 i 2 materiały. 4) 1 egzemplarz dokumentacji formalno – prawnej (oryginał) i 1 egzemplarz dokumentacji formalno – prawnej (kopia). 3.3. Dotyczy obu zadań: 1.Zamawiajacy wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi ( nie sumuje się ich okresów) na sporządzone zmiany planów liczonej od dnia opublikowania planu przez Wojewodę w Dzienniku Urzędowym. UWAGA!!! Zamawiający informuje ,że długość udzielonej gwarancji i rękojmi stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 30 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 96 miesięcy otrzyma maksymalnie 30 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji i rękojmi ( 60 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz 2.Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego ( dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4.Do oferty w celu oceny kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej należy załączyć wykaz ( zgodnie z załącznikiem nr 9 do siwz) wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat licząc od daty terminu składania ofert planów zagospodarowania lub ich zmian. Wykaz ten nie może zawierać usług które wykonawca wykaże na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postepowaniu zgodnie z pkt.12.3.3. siwz w zakresie wiedzy i doświadczenia .Brak załączenia do oferty niniejszego wykazu spowoduje ,że wykonawca w kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej „Ilość należycie wykonanych planów zagospodarowania lub ich zmian” - otrzyma 0 punktów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach