Przetargi.pl
Montaż odnawialnych źródeł energii i modernizacja budynków SPZOZ w Sulęcinie w zakresie poprawy efektywności energetycznej

Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, Lipowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 957555243
  • Data zamieszczenia: 2023-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
    Lipowa
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. +48 957555243
    REGON: 210967389
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż odnawialnych źródeł energii i modernizacja budynków SPZOZ w Sulęcinie w zakresie poprawy efektywności energetycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa decyzji, uzgodnień, opinii zezwalających na realizację robót budowlanych (zwanych dalej dokumentacją projektową), pełnienie nadzoru autorskiego oraz roboty budowlane zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego w/w dokumentacją, dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych wraz z przyłączeniem instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej, uruchomieniem, a także wszelkie inne czynności konieczne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia opisane w dokumentach zamówienia, bądź wymagane zgodnie z obowiązującym prawem oraz zaleceniami właściwych organów administracji publicznej.Przedmiotowe zamówienie pn. Montaż odnawialnych źródeł energii i modernizacja budynków SPZOZ w Sulęcinie w zakresie poprawy efektywności energetycznej realizowane jest z programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, na działkach ewidencyjnych pozostających w użytkowaniu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie:1) adres: ul. Witosa 4, 69-200 Sulęcin, działki nr ewid. 372/2 obręb 0048 Sulęcin III, jedn. ewid. Sulęcin – miasto, powiat sulęciński, woj. lubuskie, 2) adres: ul. Witosa 7, 69-200 Sulęcin, działki nr ewid.431 obręb 0048 Sulęcin III, jedn. ewid. Sulęcin – miasto, powiat sulęciński, woj. lubuskie),3) adres: ul. Poznańska 17a, 69-200 Sulęcin, działki nr ewid.155/6 obręb 0047 Sulęcin II, jedn. ewid. Sulęcin – miasto, powiat sulęciński, woj. lubuskie,4) adres: ul. Dudka 13 i 15 , 69-200 Sulęcin, działki nr ewid.362 obręb 0047 Sulęcin II, jedn. ewid. Sulęcin – miasto, powiat sulęciński, woj. Lubuskie. Zakres dokumentacji projektowej i robót budowlanych obejmuje w szczególności:1) BUDYNEK SZPITALA POWIATOWEGO, ul. Witosa 4, segment A+B nr. ewid. bud. 372/2Uwaga: roboty budowlane muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zakłócić ciągłości pracy szpitala (adres: ul. Witosa 4, 69 – 200 Sulęcin, działki nr ewid. 372/2 obręb 0048 Sulęcin III, jedn. ewid. Sulęcin – miasto, powiat sulęciński, woj. lubuskie). Prowadzenie robót o wysokim natężeniu hałasu (np. bruzdowanie, wykłuwanie, wiercenie, cięcie itp.) w budynku Szpitala może się odbywać wyłącznie w godzinach od 8:00 do 18:00. Dopuszcza się realizację robót w innych godzinach jednak powyższe każdorazowo wymaga pisemnego uzgodnienia z dyrektorem Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie. Realizacja remontu odbywać się może w nie więcej niż w dwóch salach chorych na danym oddziale w tym samym czasie, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na rozszerzenie wskazanego zakresu robót. Każdorazowo przed przystąpieniem do robót Wykonawca musi uzyskać zgodę dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej na miejsce (oddział, sale) i zakres realizacji robót.2) BUDYNEK ADMINISTRACYJNY - DYREKCJA, ul. Witosa 7, nr. ewid. bud. 431;1- termomodernizacja dachu,- termomodernizacja elewacji wraz z częścią fundamenu powyżej powierzchni gruntu (wykończenie cokołu tynkiem na bazie żywicy),- wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą podokienniów wew. I zew.,- wymiana stolarki drzwiowej zew., - wymiana orynnowania, - obudowa konstrukcji dachu przegrodą EI30 na poddaszu,- remont instalacji wodno-kanalizacyjnej,- wymiana opraw oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i awaryjnego na energooszczędne,- wykonanie opasek i odtworzeń utwardzeń wokół budynku, - wentylacja piwnicy,- remont ścian po robotach budowlanych i instalacyjnych.3) BUDYNEK ADMINISTRACYJNY, ul. Witosa 7, nr. ewid. bud. 431;2- wykonanie instalacji fotowoltaicznej - 20 kwp budynek II - ewid. bud 431;2, - wykonanie instalacji odgromowej, - przygotowanie dachu pod fotowoltaikę - budynek II - ewid. bud 431;2, 4) BUDYNEK OPIEKI ZDROWOTNEJ, ul. Dudka 13, nr. ewid. bud. 362;1 (prawa strona budynku, na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego)- wymiana stolarki drzwiowej zew. - wymiana stolarki okiennej zew wraz z wymianą podokienników wew. i zew. - termoizolacja stropu nad piwnicą i parterem - wykonanie sufitów podwieszanych na parterze - wymiana okładzin podłogowych (wykładzina PVC) - remont pomieszczeń parteru - wymiana stolarki drzwiowej wew. O podwyższonej akustyce - remont pomieszczeń piwnicy - wymiana orynnowania w całym budynku - remont instalacji wodno-kanalizacyjnej - zamurowanie drzwi do pomieszczenia nr 16, wykonanie drzwi w pomieszczeniu nr 29 - zabudowa klatki schodowej - montaż pomp ciepła z węzłami - wymiana ciepłociągu - wentylacja piwnicy - modernizacja instalacji odgromowej - remont instalacji elektrycznej - wykonanie instalacji fotowoltaicznej – 18 kwp.5) BUDYNEK OPIEKI ZDROWOTNEJ, ul. Dudka15, nr. ewid. bud. 362;2- wykonanie instalacji fotowoltaicznej- 6 kwp- modernizacja instalacji odgromowej 6) BUDYNEK ARCHIWUM, ul. Poznańska 17A, nr. ewid. bud. 155/4;1- wykonanie instalacji fotowoltaicznej - 36 kwp- wykonanie instalacji odgromowej - wymiana stolarki okiennej z wymianą podokienników zew i usunięciem wewnętrznych - wymiana stolarki drzwiowej zew. wymiana stolarki drzwiowej wew. - likwidacja stolarki okiennej od strony północnej, wschodniej i zachodniej - likwidacja pomieszczenia sanitarnego i utworzenia pomieszczenia archiwum- rozbiórka wszystkich elementów mogących rozprzestrzeniać ogień- remont pomieszczeń (prace naprawcze po likwidacji stolarki drzwiowej wew. I pomieszczenia sanitarnego)- wymiana wykładziny PCV – korytarz- modernizacja c.o - grzejniki elektryczne- instalacja systemu alarmowego - modernizacja systemu wentylacji, przywrócenie wentylacji stropu- wymiana instalacji elektrycznej- wykonanie obudowy sufitu do wymagań NRO w jednym z pomieszczeń - dostosowanie ściany zachodniej do wymagań ściany oddzielenia ppoż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach