Przetargi.pl
Montaż ławek, stołu rekreacyjnego oraz pojemników i koszy na odpady na terenie tzw. Dzikiej Ochli w ramach zadania: Budowa ścieżki zdrowia na terenie tzw: Dzikiej Ochli, oczyszczenia stawu, budowa oświetlenia.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2015-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż ławek, stołu rekreacyjnego oraz pojemników i koszy na odpady na terenie tzw. Dzikiej Ochli w ramach zadania: Budowa ścieżki zdrowia na terenie tzw: Dzikiej Ochli, oczyszczenia stawu, budowa oświetlenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Inwestycja obejmuje montaż 13 szt. ławek parkowych z oparciem oraz koszy na śmieci, 3szt. stojaków na worki z obudowa siatkową i 1 stołu rekreacyjnego na trenie tzw. Dzikiej Ochli. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł, stanowiącej załącznik do umowy. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres co najmniej 3 lat, oraz rękojmi za wady robót kończący się sześć miesięcy po upływie okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332939
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach