Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 16
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6477200 , fax. 061 8201709
- Data zamieszczenia: 2010-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
ul. Wilczak 16 16
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6477200, fax. 061 8201709
REGON: 00016252400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż, konserwacja i demontaż instalacji iluminacji jesienno-zimowej na wybranych ulicach i placach miasta Poznania - ekspozycja w okresie 15.11.2010r. do 20.02.2011r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest montaż, konserwacja i demontaż instalacji iluminacji okolicznościowej jesienno-zimowej na wybranych ulicach i placach miasta Poznania, opisanych wg Wspólnego słownika zamówień (CPV): - 50.23.20.00-0 - usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: 1. Zadanie A - elementy montowane na obiektach będących własnością ZDM (zał. nr 3a do SIWZ); 2. Zadanie B - elementy montowane na obiektach będących własnością ENEA S.A. (zał. nr 3b do SIWZ). Termin wykonania zamówienia: - montaż elementów iluminacji - między 15 listopada a 5 grudnia 2010 r. (w tym podłączenie zasilania między 01 a 05 grudnia), - odłączenie zasilania elementów iluminacji - od dnia 30 stycznia do dnia 02 lutego 2011 r., - całkowity demontaż iluminacji - do dnia 20 lutego 2011 r. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi pkt 3 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502320000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie: Zadanie A - 8.000,00 PLN Zadanie B - 8.000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną