Przetargi.pl
Montaż klimatyzacji i wentylacji wybranych pomieszczeń parteru, II i III piętra w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Zwycięstwa 21

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2021-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż klimatyzacji i wentylacji wybranych pomieszczeń parteru, II i III piętra w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Zwycięstwa 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych w zakresie klimatyzacji i wentylacji, które obejmują odpowiednio (zgodnie z oznaczeniem w dokumentacji projektowej): 1) ETAP I - klimatyzację pomieszczeń parteru oznaczonych numerami: 02, 08, 08a, 10, 11, 19 korytarz, 20, 21, 23, 24, 25, 26, 28, 34, 35, 64, 67 i 68, 2) ETAP III - klimatyzację i wentylację pomieszczeń II piętra oznaczonych numerami: 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 (tylko wentylacja), 229, 230, 235, 236 i 255, 3) ETAP IV - klimatyzację i wentylację pomieszczeń III piętra oznaczonych numerami: 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 327, 330, 332, 333 (tylko wentylacja), 349, 351, 353, 355, 361, 362, 363, 364, 365 (tylko wentylacja), 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 376 i 378. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: a) demontaż 6 układów klimatyzacji na parterze, b) przygotowanie podłoża, malowanie w pomieszczeniach powierzchni ścian w niezbędnym zakresie po wykonanych pracach instalacyjnych klimatyzacji i wentylacji. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji będzie wykonywał gwarancyjne przeglądy techniczne na warunkach określonych w kartach gwarancyjnych urządzeń wydanych przez producenta, nie rzadziej niż 2 razy w roku (w terminach do 30.05 i do 30.11 każdego roku kalendarzowego). Każdy gwarancyjny przegląd techniczny obejmie m.in. w zależności od zastosowanego w urządzeniu rodzaju filtra - jego czyszczenie lub wymianę, czyszczenie jednostek zewnętrznych i wewnętrznych, odgrzybianie jednostek i kanałów oraz inne czynności wymagane przez producenta zawarte w dokumentacji technicznej urządzeń. Koszty przeprowadzania czynności konserwacyjnych oraz przeglądów technicznych urządzeń zamontowanych przy realizacji zamówienia oraz koszty materiałów eksploatacyjnych wymienianych i uzupełnianych w okresie gwarancji ponosi Wykonawca. 4. W ramach przedmiotu umowy w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca, zgodnie z treścią art. 14 i 15 ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, sporządzi protokoły z realizowanych czynności, na podstawie których Zamawiający będzie dokonywał wpisów w Kartach Urządzeń zarejestrowanych w Centralnym Rejestrze Operatorów. UWAGA Ze względu na złożoną strukturę konstrukcji oraz infrastrukturę teletechniczną w pomieszczeniach i na ciągach komunikacyjnych Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych, instalacyjnych klimatyzacji i wentylacji przeprowadzi wizję w terenie w celu weryfikacji możliwości wykonania zaprojektowanych przekuć i otworów w ścianach i sufitach. Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacją istniejących konstrukcji i instalacji, dlatego też przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wykonania próbnych odwiertów i odkrywek, które pozwolą uniknąć kolizji z istniejącą infrastrukturą. Ewentualne problemy Wykonawcy wynikające z natrafienia na niezinwetaryzowane konstrukcje i instalacje nie stanowią podstawy roszczenia o wydłużenie terminu realizacji i/lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Wyprowadzenie instalacji ponad dach, powodujące ingerencję w istniejące pokrycie dachowe Sikaplan 15 G należy wykonywać zgodnie z instrukcją montażu oraz poradnikiem producenta pokrycia a także pod nadzorem gwaranta pokrycia dachowego tj. firmy P.R.B. i T. Cechini spółka jawna w celu kontroli zgrzewów oraz miejsc naruszonych w trakcie robót. Szacunkowy koszt nadzoru firmy P.R.B. i T. Cechini wynosi 3 000,00 zł i leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia klimatyzacyjne posiadały etykietę oraz instrukcję zgodnie z treścią art. 13 ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. 5. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z: a) dokumentacją projektową, b) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, c) przedmiarami robót, d) pozwoleniem na budowę nr 1608/2018 z dnia 09.11.2018 r. 6. Realizując przedmiot zamówienia należy stosować materiały i urządzenia wskazane w dokumentach o których mowa w punkcie 5 lub zamienne (równoważne) w dopuszczalnym zakresie tolerancji prametrów zgodnie z załącznikiem nr 16 do wzoru umowy: a) dla jednostek wewnętrznych: • nominalna wydajność chłodzenia, • przepływ powietrza, • pobór mocy elektrycznej, • wymiary jednostek, • poziom ciśnienia akustycznego b) dla jednostek zewnętrznych: • nominalna wydajność chłodzenia, • pobór mocy elektrycznej, • współczynnik wydajności chłodniczej EER, • współczynnik wydajności grzejnej COP, • zakres pracy chłodzenia, • ciężar jednostek, • wymiary jednostek, • poziom ciśnienia akustycznego, 7. Zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia, o których mowa w punkcie 6 muszą być fabrycznie nowe. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia przed przystąpieniem Wykonawcy do prac z ich wykorzystaniem. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do użytkowania każdego uruchomionego systemu klimatyzacji i wentylacji zakończonego odbiorem częściowym. UWAGA! Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga wykonania prac w sposób i w czasie nie zakłócającym funkcjonowania Urzędu, przy zachowaniu bezpieczeństwa korzystania z budynku przez pracowników i klientów Urzędu. Prace w pomieszczeniach będą mogły być prowadzone wyłącznie po godzinach pracy Urzędu oraz w dni wolne od pracy. Po zakończonych pracach w danym dniu, pomieszczenia muszą zostać uprzątnięte i przygotowane do realizacji zadań przez pracowników Urzędu Miejskiego w kolejnym dniu. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego. Zamawiający zezwoli na ustawienie kontenera na gruz budowlany w uzgodnionym miejscu pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę szczelnego okrycia kontenera. Ze względu na odnowione elewacje budynku Urzędu Zamawiający nie dopuszcza stosowania zsypu na gruz budowlany. Zamawiający przewiduje okresowe wyłączenie zasilania w energię części budynku, Wykonawca w celu wykonania prac jest zobowiązany do zapewnienia sobie alternatywnego zasilania w energię (np. agregat prądotwórczy). ZESTAWIENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 1. Projekt budowlany i wykonawczy branża klimatyzacja i wentylacja. 2. Projekt budowlany i wykonawczy branża budowlana. 3. Projekt budowlany i wykonawczy branża elektryczna. 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża klimatyzacja i wentylacja. 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża budowlana. 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża elektryczna. 7. Przedmiar robót branża klimatyzacja i wentylacja. 8. Przedmiar robót branża budowlana. 9. Przedmiar robót branża elektryczna. 10. Przedmiar robót budowlanych - roboty malarskie. UWAGA! Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje asortyment równoważny, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w treści załącznika nr 16 do umowy najistotniejszych parametrów materiałów i urządzeń niezbędnych dla realizacji przedmiotowego zamówienia. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od ustalonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowany przez niego asortyment jest równoważny w stosunku do opisanego przez Zamawiającego. Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany termin gwarancji musi być równy z oferowanym terminem rękojmi), Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany termin rękojmi musi byc równy z oferowanym terminem gwarancji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach