Przetargi.pl
Montaż instalacji prosumenckich - fotowoltaicznych na terenie gminy Lipnica Wielka

Urząd Gminy Lipnica Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-483 Lipnica Wielka, Lipnica Wielka 518
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 2634595 , fax. +48 18 2634597
  • Data zamieszczenia: 2015-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipnica Wielka
    Lipnica Wielka 518
    34-483 Lipnica Wielka, woj. małopolskie
    tel. +48 18 2634595, fax. +48 18 2634597
    REGON: 49000846000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicawielka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż instalacji prosumenckich - fotowoltaicznych na terenie gminy Lipnica Wielka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest montaż mikroinstalacji prosumenckich - fotowoltaicznych na terenie gminy Lipnica Wielka o łącznej mocy 153,92 kWp, w tym: jedna o mocy 39,78 kWp na budynku oczyszczalni ścieków w miejscowości Lipnica Wielka, druga o mocy 29,90 kWp na budynku oczyszczalni ścieków w miejscowości Kiczory oraz 27 mikroinstalacji każda o mocy 3,12 kWp na obiektach prywatnych (budynkach mieszkalnych) położonych na terenie gminy Lipnica Wielka dla potrzeb wytwarzania energii elektrycznej. Zamówienie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje w szczególności:a) wykonanie dokumentacji projektowej dla montażu urządzeń i instalacji fotowoltaicznych.b) wykonanie robót budowlanych.c) rozruch, pomiary i zgłoszenie przyłączenia do OSD (skompletowanie i wypełnienie niezbędnych dokumentacji, dostarczenie zgłoszenie do OSD); - w tym przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem. d) usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym. 3. Szczegółowy opis z przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno - użytkowy (PFU) stanowiący Załącznik 2 do SIWZ, w którym określone są adresy nieruchomości w poszczególnych miejscowościach, w których będą wykonywane fotowoltaiczne mikroinstalacje prosumenckie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany nieruchomości w których będą montowane mikroinstalacje fotowoltaiczne z uwagi na: rezygnacje mieszkańców, z przyczyn losowych bądź braku technicznych możliwości wykonania mikroinstalacji fotowoltaicznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany - zmniejszenia zakresu zamówienia z uwagi na: rezygnacje mieszkańców, z przyczyn losowych bądź braku technicznych możliwości wykonania mikroinstalacji fotowoltaicznych i nie znalezieniu zastępczej nieruchomości. 4. Rozliczenie robót nastąpi jednorazowo po wykonaniu pełnego zakresu robót i ich końcowym odbiorze. Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest posiadanie przez wykonawcę wszelkich wymaganych prawem protokołów odbiorów technicznych oraz kompletna dokumentacja wykonawcza obejmująca w szczególności projekty, atesty na materiały, gwarancje, instrukcje, protokoły pomiarów certyfikaty. 5. Wymagane terminy gwarancji jakości: a) gwarancja na panel fotowoltaiczny - minimum 12 lat, okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (zgodnie z zapisami w PUF), b) gwarancja na inwerter - minimum 5 lat do maksimum 12 lat, okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, c) gwarancja na roboty budowlano-montażowe i pozostałe elementy instalacji fotowoltaicznej - minimum 5 lat, okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego. Przeglądy i serwisowanie w okresie gwarancji. Przeglądy gwarancyjne są bezpłatne i odbywać się będą, w okresie obowiązywania gwarancji na pisemne wezwanie Zamawiającego do 2 lat od zakończenia Zamówienia i na zakończenie okresu gwarancyjnego. Przeglądy serwisowe będą dokonywane przez Wykonawcę bezpłatne i odbywać się będą, w okresie obowiązywania niniejszej gwarancji z częstotliwością ustalona przez Wykonawcę, nie rzadziej niż raz na dwa lata. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór karty gwarancji stanowiącej Załącznik 3 do SIWZ Wykonawca przystępując do przetargu akceptuje Załącznik 3 , a następnie jest obowiązany dostarczyć podpisaną kartę gwarancyjną na etapie odbioru końcowego wraz załącznikami. Wykonawca nie możne dokonywać zmian w karcie gwarancyjnej. 6. Wymagania jakościowe i materiałowe. a) do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o minimalnych parametrach technicznych i jakościowych określonych w Programie funkcjonalno-użytkowym. b) materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. c) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenia na ich zastosowanie/wbudowanie (aktualne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i inne). d) Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one wbudowane, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru i ponosi odpowiedzialność za szkody, kradzieże i inne uszkodzenia materiałów i urządzeń. 7. Wymieniony wyżej Program funkcjonalno-użytkowy stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów, urządzeń i armatury należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń i armatury równoważnej. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093312000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na inwerter
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnicawielka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach