Przetargi.pl
Montaż instalacji OZE na obiektach należących do gminy Solec-Zdrój

Gmina Solec-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 28-131 Solec-Zdrój, 1 Maja 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413776039 , fax. 413776022
  • Data zamieszczenia: 2023-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec-Zdrój
    1 Maja 10
    28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413776039, fax. 413776022
    REGON: 291010754
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż instalacji OZE na obiektach należących do gminy Solec-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz dostawa i montaż 5 instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania pn. „Montaż instalacji OZE na obiektach należących do gminy Solec-Zdrój” tj.:1) dla oczyszczalni ścieków w Wełninie,2) dla oczyszczalni ścieków w Świniarach,3) na budynku Gminnego Centrum Kultury w Solcu-Zdroju,4) na budynku Urzędu Gminy w Solcu-Zdroju,5) dla ujęcia wody Groczków. 1.1 Zamówienie obejmuje m.in:1) Wykonanie dokumentacji projektowej dla przedmiotowych instalacji fotowoltaicznych, osobno dla każdego obiektu, w tym: Projekt techniczny wykonawczy Kosztorys ofertowy Inne opracowania i uzgodnienia nie ujęte w zestawieniu a niezbędne do uzyskania odpowiednich pozwoleń.2) Prace instalacyjne: Wybudowanie 5 instalacji modułów fotowoltaicznych. Wykonanie niezbędnych konstrukcji wsporczych dla instalacji modułów PV, Wykonanie prac dla ułożenia kabli elektrycznych i ich zabezpieczenie, Ułożenie okablowania do podłączenia paneli PV, Zamontowanie falowników/inwerterów dla obsługi paneli PV, Podłączenie falowników/inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego inwestora, Wykonanie systemu wizualizacji i pomiarów wyprodukowanej energii i zaoszczędzonych emisji CO2, umożliwiającego odczyt przez internet wartości wyprodukowanej energii, Wykonanie kompensacji mocy biernej. 3). Zakres prac budowlanych obejmuje: wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń, zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, lub inne przeszkody, uszczelnienie przepustów.1.2 Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot dostawy, roboty towarzyszące i poprawność działania instalacji. Wykonawca określa czas trwania okresu gwarancji w formularzu ofertowym. Gwarancja może zostać udzielona odpowiednio na okres 36/42/48/54/60/66/72 miesięcy. Czas trwania okresu gwarancji oceniany będzie w kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami pkt 21 SWZ.Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza warunkami ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę oraz konserwację i przeglądy oraz regulacje wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów lub ich wymianę.1.3 Oferowane i dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczone znakiem CE, muszą posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:a/ Programie Funkcjonalno-Użytkowym, b/ Szczegółowej Specyfikacji Technicznej,c/ projektowanych postanowieniach umowy. Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w SWZ.Powyższe wymagania określają w szczególności:1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym „Nie dotyczy”2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:„Nie dotyczy”3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych (PLN))4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostaw instalacji fotowoltaicznych wraz z montażem i uruchomieniem o mocy min 40kWp każda lub robót budowlanych lub usług których zakresem była modernizacja lub przebudowa lub budowa instalacji obejmujących swym zakresem dostawę co najmniej 2 instalacji fotowoltaicznych wraz z montażem i uruchomieniem o mocy min 40kWp każda.b) dotyczącej osób:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona:- Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowaniaw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej 1 inwestycji związanej z budową lub przebudową lub modernizacją instalacji wykorzystującej odnawialne źródła energii tj. instalacji fotowoltaicznych.Osoby wskazane na w/w stanowiska powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 768), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełniania warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach