Przetargi.pl
Montaż instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 27/29

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 60-501 Poznań, ul. Bukowska 27/29
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 8480725 , fax. 0-61 8473874
  • Data zamieszczenia: 2014-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Bukowska 27/29 27/29
    60-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 8480725, fax. 0-61 8473874
    REGON: 00029132200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 27/29
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 27/29. Zakres prac obejmuje w szczególności: - przygotowanie ścian pod ułożenie przewodów (wykucie bruzd) - wykucie otworów w ścianach pod puszki elektryczne - wykonanie instalacji oświetleniowej-oświetlenia ewakuacyjnego - demontaż starych i montaż nowych opraw, tablic, osprzętu elektrycznego - zatynkowanie bruzd z przewodami - uruchomienie instalacji - pomiary elektryczne - pomiary natężenia oświetlenia. Szczegółowy zakres robót i sposób ich realizacji określają następujące dokumenty: - dokumentacja projektowa - załączniki nr 1-9 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 do SIWZ, - przedmiar robót - załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do wniesienia przed upływem terminu składania ofert - wadium w kwocie 2000,00 złotych (dwa tysiące złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu powinno być wpłacone na konto Zamawiającego nr 50 1050 1520 1000 0023 4950 4148 z dopiskiem wadium - instalacja awaryjna

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach