Przetargi.pl
„Modernizację kotłowni olejowej w Szkole Podstawowej w Młynarach”.

Gmina Młynary ogłasza przetarg

  • Adres: 14-420 Młynary, Dworcowa 29
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552486082 , fax. 552486400
  • Data zamieszczenia: 2023-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Młynary
    Dworcowa 29
    14-420 Młynary, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552486082, fax. 552486400
    REGON: 170748130
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mlynary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizację kotłowni olejowej w Szkole Podstawowej w Młynarach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż dwóch stojących, żeliwnych olejowych niskotemperaturowych kotłów grzewczych z kondensacyjnym wymiennikiem ciepła o następujących parametrach:1) Maksymalna znamionowa moc grzewcza TV/TR = 80/60 °C = 100kW;2) Objętość wody kotłowej minimum 76 litrów;3) Cyfrowy regulator kotła przystosowany do pracy pogodowej z możliwością komunikacji poprzez internet;4) Sprawność znormalizowana dla eksploatacji na olej opałowy: 97% (Hs)/103% (Hi), przy temp. systemu grzewczego 50/30 °C;5) Klasa efektywności energetycznej min. „A”;6) Odporny na korozję wymiennik ciepła Inox do kondensacji gazów opałowych ze stali nierdzewnej.Możliwość użycia wszystkich dostępnych w handlu lekkich olejów opałowych. Dotyczy także lekkiego oleju opałowego DIN 51603-6-EL A Bio 10: olej opałowy lekki o niskiej zawartości siarki z domieszkami maks. do 10% biokomponentów (FAME).Ponadto montaż dwóch wkładów kominowych Ø 110 o wysokości ok. 15 m każdy. Zamawiający zaleca wizję lokalną w miejscu montażu celem doboru niezbędnych akcesori do montażu kotłów. Dostarczane kotły grzewcze winny zapewnić prawidłowe funkcjonowanie z pozostałymi urządzeniami w istniejącej kotłowni (były kontabilne)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A. nr rachunku 63 1020 1752 0000 0502 0160 6649 z dopiskiem „Wadium – Modernizacja kotłowni olejowej w SP w Młynarach”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Młynary7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli (Wykonawca) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum100 000,00 zł4) Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał, co najmniej, jedną dostawę obejmującą swoim zakresem kotły grzewcze oraz ich instalację i uruchomienie o wartości minimum 100 000,00 zł, wraz z przedstawieniem dowodu należytego wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach