Przetargi.pl
ModernizacjaSystemu Telewizji Dozoru, Systemu Kontroli Dostępu, Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu ze Stanowiskiem Wizualizacji Zagrożeń w obiekcie Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3236000 , fax. 058 3236481
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
    ul. Nowe Ogrody 8/12 8/12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3236000, fax. 058 3236481
    REGON: 00059846300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ModernizacjaSystemu Telewizji Dozoru, Systemu Kontroli Dostępu, Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu ze Stanowiskiem Wizualizacji Zagrożeń w obiekcie Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Systemu Telewizji Dozoru, Systemu Kontroli Dostępu, Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu ze Stanowiskiem Wizualizacji Zagrożeń w obiekcie Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453122009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 4 100 (cztery tysiące sto złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1.1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.);
    1.2.wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
    a) dwie roboty z zakresu wykonania systemu Kontroli Dostępu o wartości powyżej 30.000 zł brutto każda, obejmujące prace montażowe i dostawę sprzętu,
    b)dwie roboty z zakresu wykonania systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu o wartości powyżej 30.000 zł brutto każda, obejmujące prace montażowe i dostawę sprzętu,
    c)dwie roboty z zakresu wykonania Systemu Telewizji Dozoru o wartości powyżej 30.000 zł brutto każda, obejmujące prace montażowe i dostawę sprzętu.
    1.3.dysponują lub będą dysponować co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają uprawnienia do projektowania, wykonywania i nadzoru w zakresie technicznych systemów zabezpieczeń - licencja pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia,
    1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
    a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 300 000 PLN;
    b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 300.000 PLN.
    2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    2.1.ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    2.2.ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, ust 1, pkt 1.1 i 1.2;
    2.3.ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, ust 1, pkt 1.3;
    2.4.ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, ust 1, pkt 1.4, 1.5;
    2.5.ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.6 i 1.7
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1.Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty:
    1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    1.2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według załączonego wzoru;
    1.3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
    a) dwóch robót z zakresu wykonania systemu Kontroli Dostępu o wartości powyżej 30.000 zł brutto każda, obejmujących prace montażowe i dostawę sprzętu,
    b) dwóch robót z zakresu wykonania systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu o wartości powyżej 30.000 zł brutto każda, obejmujących prace montażowe i dostawę sprzętu
    c)dwóch robót z zakresu wykonania Systemu Telewizji Dozoru o wartości powyżej 30.000 zł brutto każda, obejmujących prace montażowe i dostawę sprzętu
    - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
    1.4.Wykaz osób, o których mowa w Rozdziale 2 SIWZ ust. 1 pkt. 1.3 którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował - także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
    1.5.Dokumenty potwierdzające, że osoby o których mowa w Rozdziale 2 SIWZ ust. 1 pkt. 1.3 posiadają wymagane uprawnienia zawodowe.
    1.6.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
    1.7.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 300 000 PLN;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach