Przetargi.pl
Modernizacja Żłobka Miejskiego w Zamościu – II etap

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 677 23 37 , fax. 846 393 054
  • Data zamieszczenia: 2017-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 677 23 37, fax. 846 393 054
    REGON: 950368747
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Żłobka Miejskiego w Zamościu – II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Żłobka Miejskiego w Zamościu przy ulicy Kamiennej 4 na działce nr 118/2, polegająca na remoncie i przebudowie budynku w celu pozyskania pomieszczeń dla utworzenia nowych miejsc dziennej opieki nad dziećmi w ramach zadania „Modernizacja Żłobka Miejskiego w Zamościu”. 2. Pomieszczenia, w których zostało przewidziane prowadzenie prac budowlanych w ramach II etapu modernizacji Żłobka Miejskiego (branża konstrukcyjna, architektoniczna, elektryczna) zostały oznaczone na rysunkach A2 (parter) i A3 (piętro) kolorem czerwonym, stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Zestawienie pomieszczeń objętych zakresem robót: a) parter: - 1.15 - zmywalnia wstępna, ­- 1.16 - wydawalnia posiłków, - 1.17 - sala zabaw, - 1.18 - sypialnia, - 1.20 - korytarz, - 1.21 - łazienka dzieci, - 1.22 - WC personelu, - 1.23 - przygotowanie warzyw, - 1.24 - magazyn warzyw, - 1.25 - magazyn, - 1.26 - korytarz, - 1.27 - klatka schodowa, - 1.28 - odpady, b) piętro: - 2.11 - zmywalnia, - 2.12 - wydawalnia, - 2.13 - kuchnia, - 2.14 - intendentura, - 2.15 - magazyn kuchni, - 2.16 - pom. socjalne kuchni, - 2.17 - WC personelu, - 2.18 - pom. porządkowe kuchni, - 2.19 - klatka schodowa, - 2.20 - korytarz, - 2.21 - WC administracji, - 2.26 - dział adm.- techn., - 2.27 - magazyn czysty, - 2.28 - prasowalnia, - 2.29 - pralnia, - 2.30 - magazyn brudny, 4. Zakres robót: a) branża budowlana: Roboty rozbiórkowe: - demontaż stolarki drzwiowej, - rozbiórka ścianek działowych, - wykucia i poszerzenia otworów dla nowej stolarki drzwiowej, - rozebranie okładzin ściennych z płytek w pomieszczeniach sanitarnych, - rozebranie okładzin podłogowych w pomieszczeniach przeznaczonych do zmiany sposobu wykorzystania, - rozbiórka czapek kominowych i kominów wolnostojących, -rozbiórka pokrycia z papy. Roboty murowe: - ściany nośne - bloczki gazobetonowe gr. 24cm na zaprawie cementowej, - ścianki działowe - bloczki gazobetonowe gr. 12 cm na zaprawie cementowej, - kominy wolnostojące, - nakrywy ścian ogniowych i kominów. Roboty wykończeniowe: ­ ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane, sufity - tynki + malowanie farbami dyspersyjnymi, ­ klatki schodowe - ścianki aluminiowe systemowe, ­ posadzki - gres, terakota, wykładzina termozgrzewalna, ­ stolarka drzwiowa zgodnie z zestawieniem stolarki (drewniane, stalowe, aluminiowe). Zakres prac branży budowlanej w tym demontaż i montaż stolarki drzwiowej (II etap modernizacji) dotyczy pomieszczeń określonych w pkt 3. Roboty izolacyjne: - stropodach izolacja granulatem z wełny mineralnej. Roboty dekarskie: - pokrycie z papy termozgrzewalnej. Dostawa i montaż dźwigu: - dźwig osobowy (2 przystanki), - dźwig kuchenny. b) branża sanitarna: - instalacja wody zimnej, ciepłej, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja wentylacji mechanicznej, - wewnętrzna instalacja c.o., - instalacja gazowa. Zakres prac w branży sanitarnej (II etap modernizacji) dotyczy wszystkich pomieszczeń obiektu. c) branża elektryczna: - oświetlenia ogólnego podstawowego, - oświetlenia awaryjnego, - gniazd wtyczkowych 1-faz, 230V. Zakres prac w branży elektrycznej (II etap modernizacji) dotyczy pomieszczeń określonych w pkt 3. 5.Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 6. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie: a) robót budowlanych branży konstrukcyjno – budowlanej; b) robót związanych z wykonaniem instalacji sanitarnych; c) robót związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), z wyjątkiem przypadków określonych w obowiązujących przepisach prawa. 8. Wykonawca oraz podwykonawca zobowiązują się w trakcie realizacji zamówienia utrzymać stan zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 7, przez czas niezbędny do wykonywania przez nich tych czynności. 9. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 7, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, c) przeprowadzania kontroli na placu budowy. 10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 7, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 11. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w pkt 7, Zamawiający wezwie Wykonawcę do naprawienia wadliwej sytuacji w wyznaczonym terminie, a w przypadku jego bezczynności nałoży na niego karę umowną zgodnie z postanowieniami umownymi. 12. W przypadku niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o których mowa w pkt 9, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej zgodnie z postanowieniami umownymi. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 14. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 15. Lokalizacja robót budowlanych: 22-400 Zamość, ulica Kamienna 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 359).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach