Przetargi.pl
MODERNIZACJA ZIELENI NA TERENIE ZABYTKOWEGO PARKU MIEJSKIEGO W KLUCZBORKU

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4183864 , fax. 077 418 22 30
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    ul. Katowicka 1 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4183864, fax. 077 418 22 30
    REGON: 00052570200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA ZIELENI NA TERENIE ZABYTKOWEGO PARKU MIEJSKIEGO W KLUCZBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zieleni na terenie zabytkowego Parku Miejskiego w Kluczborku. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wycinkę drzew, - karczowanie pni, - karczowanie, wykaszanie samosiewów oraz rekultywacja terenu po wycince i karczowaniu, - nasadzenia drzew, - obsadzanie bylinami, - rekultywację trawników. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określony jest w projekcie szaty roślinnej zabytkowego Parku Miejskiego w Kluczborku oraz w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki: a)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć, co najmniej jedna osoba posiadająca, co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji terenów zabytkowych; c)Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wycince drzew, karczowaniu pni, nasadzaniu drzew i bylin oraz rekultywacji trawników o wartości, co najmniej 100.000,00 zł. Zrealizowana usługa musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu. d)Udzielą gwarancji na wykonane usługi na okres min. 12 miesięcy licząc od końcowego odbioru usług. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków: Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) zawierający co najmniej jedną osobę posiadającą co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji terenów zabytkowych; Ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający co najmniej jedną usługę polegającą na wycince drzew, karczowaniu pni, nasadzaniu drzew i bylin oraz rekultywacji trawników o wartości co najmniej 100.000,00 zł. Zrealizowana usługa muszą być potwierdzone dokumentem o należytym jej wykonaniu. Ad. d) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu ofertę według wzoru Zamawiającego zawierającą oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane usługi na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia odbioru tych usług.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), d) wykazu wykonanych usług (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach