Przetargi.pl
Modernizacja zabytkowego domu kultury w Objezierzu.

Gmina Oborniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64600 Oborniki, Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2017-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
    Piłsudskiego 76
    64600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
    REGON: 631258804
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja zabytkowego domu kultury w Objezierzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zabytkowego domu kultury w Objezierzu. Charakterystyka inwestycji: 1. Projekt zakłada przystosowanie istniejącego obiektu do współczesnych wymogów sali widowiskowej z uwzględnieniem wymagań ochrony konserwatorskiej. W projekcie założono jak najmniejszą ingerencję w zabytkową strukturę budowli oraz uwypuklenie zabytkowej, charakterystycznej treści obiektu poprzez przywrócenie form pierwotnych, ich odsłonięcie, przywrócenie pierwotnej kolorystyki wnętrza i naprawę zdegradowanych biologicznie i technicznie elementów. 2. Obiekt oczyszczony zostanie całkowicie z elementów wystroju wykonanego w latach siedemdziesiątych (drewnopochodnych okładzin ścian oraz boazerii drewnianych). Wykonany zostanie nowy system wentylacji i ogrzewania (zlikwidowane zostaną wszystkie grzejniki w sali). Wyremontowane zostanie pokrycie dachu w rejonach attyk, w miejscach, gdzie dochodzi do przecieków wody opadowej oraz poprawione zostanie połączenie rynien i rur spustowych. Pod istniejącą antresolą wykonane zostaną toalety dla publiczności. Fragment sceny wykorzystany zostanie na lokalizację niewielkiego zaplecza dla artystów i zaplecze sceny. Obiekt wyposażony zostanie w nowe oświetlenie uwydatniające walory architektoniczne budynku. 3. Podstawowe wymiaru obiektu: długość: 26.85 m szerokość: 12.45 m wysokość: 10.85 m od poziomu wejścia powierzchnia zabudowy: 313.66 m2 powierzchnia użytkowa: 339.39 m2 kubatura: 2 410.0 m3 Zakres działań realizacyjnych: 1. Prace rozbiórkowe – oczyszczenie z elementów wystroju wykonanego w latach siedemdziesiątych. 2. Przywrócenie form pierwotnych wystroju wnętrz, przywrócenie pierwotnej kolorystyki wnętrza. 3. Wymiana posadzki sali. 4. Budowa nowego zaplecza dla artystów. 5. Budowa nowych sanitariatów dla publiczności. 6. Wymiana sufitu kolebki. 7. Renowacja tynków. 8. Przywrócenie do stanu pierwotnego sztukaterii. 9. Wymiana instalacji ogrzewania. 10. Budowa systemu wentylacji mechanicznej. 11. Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej. 12. Remont dachu. 13. Wyposażenie: dostawa i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i STWiORB (specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach