Przetargi.pl
Modernizacja ulic Blumwego i Milcherta usytuowanych na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w Bydgoszczy

Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-862 Bydgoszcz, ul. Bogdana Raczkowskiego 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 365 33 10 , fax. 52 365 33 17
  • Data zamieszczenia: 2014-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o.
    ul. Bogdana Raczkowskiego 11 11
    85-862 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 365 33 10, fax. 52 365 33 17
    REGON: 34001127900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.bpp.bydgoszcz.pl/?app=zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ulic Blumwego i Milcherta usytuowanych na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1) modernizację nawierzchni ulic Blumwego i Milcherta poprzez wykonanie nowych warstw bitumicznych z zastosowaniem warstwy wzmacniającej tj. geosiatki: - uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni betonowej, - wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni betonowej do żądanej szerokości jezdni (6,0m), - wykonanie warstwy wzmacniającej z siatki stalowej wraz z warstwą sczepną w postaci mieszanki bitumicznej typu Slurry Seal, - wykonanie warstwy wiążącej grubości 6,0 cm betonu asfaltowego, - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4,0 cm z mieszanki SMA; 2) wykonanie odwodnienia powierzchniowego i liniowego; 3) budowę dojść i zjazdów na posesje; 4) budowę skrzyżowań; 5) wymianę bądź regulację wysokościową istniejących urządzeń infrastruktury telekomunikacyjnej, energetycznej, wodnej i kanalizacyjnej; 6) budowę chodnika z kostki betonowej; 7) wycinkę 73 drzew i 4 m2 krzewów; 8) przestawienie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych mocowanych do słupków stalowych; 9) dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów z kostki betonowej. Szczegółowy opis całości przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Podstawa prawno-techniczna wykonywanego zadania: 1) Decyzja Prezydenta Miasta Bydgoszczy o pozwoleniu na przebudowę nr 1295/2012 z dnia 27 listopada 2012 r., zmieniona decyzją Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 11 lipca 2014 r. o zmianie decyzji o pozwoleniu na przebudowę, 2) Dokumentacja projektowa wymieniona w ustępie 6, 3) Obowiązujące przepisy, normy i warunki techniczne. Dokumentacja dostarczana przez Zamawiającego. Dokumentacja opracowana przez Biuro Inżynierii Drogowej BID s.c. Agnieszka Szczuraszek- Kostencka, Paweł Szczuraszek z siedzibą przy ul. Rekinowej 27/2, 85-435 Bydgoszcz: 1) Projekt zagospodarowania terenu, 2) Projekt architektoniczno-budowlany, 3) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i zdrowia, 4) Projekt wykonawczy, dane do tyczenia, 5) Projekt tymczasowej organizacji ruchu, 6) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: w ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: 1) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 2) Program Zapewnienia Jakości (PZJ) dla wszystkich rodzajów robót, opisujący m.in. przyjętą technologię wykonawstwa, sposób (program) realizacji robót w okresie jesienno-zimowym, sposób zabezpieczenia warstw konstrukcyjnych modernizowanych ulic przed wpływem niskich temperatur; 3) Wykonawca w terminie 4 dni od dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy do zatwierdzenia przez Zamawiającego; 4) Dokumentacja powykonawcza, sporządzona w 3 egzemplarzach papierowych (oraz w formie elektronicznej na płytach CD - 2 egz. - dokumentacja powinna być zapisana w formatach Microsoft Office, Acrobat Reader, AutoCAD, pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem) zawierająca w szczególności: a) dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, zgodnie z art. 57 ust. 1 i 2 ustawy Prawo budowlane, b) protokoły z prób, badań i sprawdzeń, pomiarów, c) stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, d) protokoły odbioru, e) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza w skali 1:500 w kolorach obejmująca cały zakres robót). Warunki wykonawstwa: 1) Roboty należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. Wykonawca musi zapewnić kierownictwo budowy, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad; 2) Wykonawca zapewni wykonanie i kierowanie robotami budowlanymi przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zmiana osoby sprawującej funkcję kierownika budowy, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego; 3) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zawiadomić poszczególnych użytkowników infrastruktury podziemnej i naziemnej o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót. Klauzule dodatkowe dotyczące technologii wykonania robót: 1) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, b) zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p.poż., c) zapewnienie bezpieczeństwa i praw właścicielom posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy, d) oznaczenie terenu budowy i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, f) przeprowadzenie badań laboratoryjnych w pełnym zakresie, przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów i sprawdzeń, g) dokonanie niezbędnego zajęcia ulic i chodników, h) zgłaszanie Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, i) wykonanie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, j) ścisła współpraca z Inspektorem nadzoru inwestorskiego, nadzorem autorskim i Zamawiającym, k) w przypadku realizacji robót w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie warstw konstrukcyjnych modernizowanych ulic przed wpływem niskich temperatur i podejmowanie innych czynności wynikających z Programu zapewnienia jakości, l) przygotowanie niezbędnych opracowań udzielanie niezbędnej pomocy podczas postępowania, dotyczącego uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 2) Jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych nieuwzględnionych w harmonogramie niezbędne jest wydłużenie czasu pracy (ponad czas ustawowy) w dni robocze lub wykonywanie robót w dni ustawowo wolne od pracy, powinna to być uzgodnione z Zamawiającym. 3) Zamawiający może żądać wykonania dodatkowych pomiarów sprawdzających. Wykonawca poniesie koszty tych pomiarów, jeżeli wykażą one, że pomiary zasadnicze były nieprawidłowe. 4) Wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: - ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1232, - ustawy z dnia 14,12,2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. Podane w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia równoważne w stosunku o przywołanych w dokumentacji. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze, niż wskazane przykładowo, pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry i spełniać standardy, co produkt podany w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach robót. Należy wówczas w ofercie podać nazwę i typ proponowanego produktu równoważnego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, o którym mowa w Rozdziale V pkt 7 siwz. Zamawiający rekomenduje przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Zamawiający informuje, że w rejonie prac będą prowadzone m.in. prace polegające na rozbiórce i wyburzeniu budynku szkoły chemicznej na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w Bydgoszczy przy ul. Milcherta - dz. ewid. 1/149, budowy sieci elektroenergetycznej a także prace budowlane przy ul. Blumwego na działce nr ewid. 1/142. Wykonawca musi także uwzględnić ewentualne trudności związane z zapewnieniem dostępności komunikacyjnej do podmiotów prowadzących działalność i roboty budowlane w rejonie ulic Blumwego i Milcherta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 50.000 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN) w terminie do dnia 22 sierpnia 2014 r. do godziny 9.00. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone :1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe 05 1160 2202 0000 0002 5584 6944.W treści przelewu bankowego należy podać -Wadium w postępowaniu przetargowym nr ST/JK/12/14. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.bpp.bydgoszcz.pl/?app=zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach