Przetargi.pl
Modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej w Szkole Podstawowej w Łupawie

SZKOŁA PODSTAWOWA W ŁUPAWIE IM. ADAMA MICKIEWICZA ogłasza przetarg

  • Adres: 76-242 Łupawa, Łupawa 22
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA W ŁUPAWIE IM. ADAMA MICKIEWICZA
    Łupawa 22
    76-242 Łupawa, woj. pomorskie
    REGON: 000563648
  • Adres strony internetowej zamawiającego: splupawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej w Szkole Podstawowej w Łupawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej w Szkole Podstawowej w Łupawie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje1. Sale lekcyjne nr 1,2,3 – roboty remontowe i malarskie ścian i sufitów, wymiana wykładziny pcv, wymiana drzwi wejściowych oraz utylizacja materiałów rozbiórkowych. Wymiary poszczególnych elementów sali - ściany 69,5 m2, podciągi i słupy 21,87 m2, ościeża 1,47 m2, sufity 52,28 m2 i podłogi 52,28 m2. Wszystkie wymienione czynności należy wykonać w każdej sali.2. Korytarz i schody – roboty remontowe i malarskie ścian i sufitów, wymiana podłogi, wymiana drzwi wejściowych, utylizacja materiałów rozbiórkowych oraz wymiana balustrad schodowych z piwnicy na parter wraz z kratą przy sali bibliotecznej.Wymiary poszczególnych elementów korytarza i schodów - ściany 237,5 m2, spoczniki i biegi schodowe 31,81 m2, słupy 5,4 m2, sufit 113,34 m2 i podłogi 113,34m2.–UWAGA: kolorystykę ścian, wykładziny podłogowej z tworzywa pcy, płytek kamionkowych oraz drzwi należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły przed przystąpieniem do robót.Wykonawca może rozpocząć prace od dnia 05.06.2023r. z zastrzeżeniem, że do szkoły będą uczęszczały jeszcze dzieci, część która będzie remontowana zostanie wyłączona z prowadzenia zajęć. Organizację prac należy uzgodnić z Dyrektorem szkoły.Szczegółowy wykaz prac wraz z obmierzeniem pomieszczeń został wykazany w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ustawy Pzp:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.7.1. Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający określa warunek w zakresie doświadczenia zawodowego:- wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót budowlanych polegających na remoncie lub przebudowie, rozbudowie obiektów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ma kwotę minimum 200.000,00 zł (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach