Przetargi.pl
Modernizacja trybun na boisku sportowym w Ozimku

Burmistrz Ozimka ogłasza przetarg

  • Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona 4B
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 22 869 , fax. 77 46 22 811
  • Data zamieszczenia: 2014-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ozimka
    ul. Ks. J. Dzierżona 4B 4B
    46-040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 77 46 22 869, fax. 77 46 22 811
    REGON: 00052796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja trybun na boisku sportowym w Ozimku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest modernizacja części trybun stadionu piłkarskiego w Ozimku polegająca na budowie trybuny żelbetowej na skarpie ziemnej, budowie utwardzonych dojść i dojazdów. 1.Zakres prac do wykonania: a) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe: rozbiórka elementów betonowych - ok. 17,00 m3; rozbiórka obrzeży - ok. 990,00 mb; rozbiórka utwardzeń terenu z trylinki oraz kostki betonowej - ok. 290,00 m2; rozbiórka ławek drewnianych z podpórkami - ok. 900,00 mb b) wywóz i utylizacja gruzu - ok. 137,00 m3 c) roboty ziemne - ok. 320,00 m3 d) przygotowanie i montaż zbrojenia - ok. 18,00 t e) remont murku bocznego z nadmurowaniem, wykonaniem czapy oraz obłożeniem płytami kamiennymi -1 kpl. f) wykonanie stalowych barierek i ogrodzeń trybun-224,50 mb g) ułożenie obrzeży na ławie-ok. 520,00 mb h) utwardzenie terenu kostką betonową gr. 6 i 8 cm-ok. 1395,00 m2 i) złożenie i montaż siedzisk (własność inwestora) za pomocą kotew chemicznych do konstrukcji żelbetowej trybun-416,00 kpl. 1. Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 2. Szczegółowy opis zawiera dokumentacja projektowa w części odnoszącej się do przedmiotu zamówienia oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną cześć niniejszej SIWZ. UWAGA: część dokumentacji projektowej tj. wykonanie ogrodzenia terenu, plantowanie wału ziemnego, założenie trawnika oraz budowa trybun dla gości nie stanowi przedmiotu zamówienia! 3. Załączony przedmiar robót określa jedynie orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy, ponieważ przyjęto w niej zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tj. cena umowy nie podlega zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie roboty, również nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. 4. Zaleca się, aby wykonawca dokonał na swój koszt wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 5. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej lub STWiOR materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy producenta, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopisuje do nich wyrazy:lub równoważny. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów - należy je traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty. Jednakże proponowane i kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały muszą posiadać nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych w projekcie. 6. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych w dokumentacji i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji i STWiOR. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów do zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego, który podejmie decyzję o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie takich dokumentów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Roboty będące przedmiotem zmówienia będą wykonane przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów własnych wykonawcy (z wyjątkiem siedzisk) o jakości odpowiadającej stosownym przepisom, normom, standardom i warunkom podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Siedziska z metalową podporą bez elementów mocujących będą dostarczone przez Zamawiającego. 8. W związku z montażem siedzisk, o których mowa w pkt. 7 Zamawiający umożliwia Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej. W tym celu należy się skontaktować z Panem Jackiem Gintrem tel. 77 46 22 859 9. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122242
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach