Przetargi.pl
Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, S. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    S. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 01525964000041
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj modernizacji Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego przez biuro ATM Projekt Tomasz Król.Kubatura obiektu: 14 770 m3.2. Lokalizacja (adres):Szkoła Podstawowa nr 53 zlokalizowana jest na dużej działce w rejonie ulic Rudzkiej i Klaudyny w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, działka nr ew. 2 z obrębu 7-04-04. 3. Zakres prac, w szczególności dotyczy: • modernizacji placu zabaw z wymianą nawierzchni i urządzeń sportowych, relokacji przestrzeni zewnętrznej tzw. zielonej klasy wraz z uzupełniającym wykonaniem odcinka ogrodzenia wewnętrznego separującego strefy użytkowe dziedzińca szkolnego o odmiennym przeznaczeniu;• termomodernizacji elewacji obiektu wraz niezbędnymi pracami naprawczymi i wymianą obróbek blacharskich oraz zwodów pionowych instalacji odgromowej, odświeżeniu elementów metaloplastycznych na elewacji i elementach przylegających (balustrady, osłony studni doświetlających, kraty ochronne), montażu balustrad na biegach schodów w obrębie dziedzińca wewnętrznego, montażu balustrad i zadaszenia nad wejściem do pomieszczeń technologii kuchni przy północno – zachodnim narożniku budynku głównego, montażu zadaszenia nad wejściem przy wschodniej klatce schodowej, wykonaniu ścianek osłonowych od wschodniej oraz zachodniej strony biegu schodów zewnętrznych wejścia głównego, na odcinkach odpowiadających wysięgowi istniejącego zadaszenia;• wymiany instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej z wyłączeniem wyremontowanych toalet ogólnodostępnych, wymiany instalacji hydrantów przeciwpożarowych wewnętrznych, wymiany instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami i osłonami grzejników, z uwzględnieniem odcinków przebiegających w przestrzeni wyremontowanych toalet ogólnodostępnych oraz demontażu istniejących osłon z drewna litego, wymiany instalacji kanalizacji sanitarnej z wyłączeniem odcinków przebiegających przez wyremontowane toalety ogólnodostępne oraz przykanalików sieci kanalizacyjnej;• wymiany istniejącej stolarki okiennej w łączniku sali gimnastycznej oraz w ścianach osłonowych klatek schodowych, na rozwiązanie z wykorzystaniem aluminiowego systemu fasadowego – fasady kurtynowej, częściowej wymiany drzwi wewnętrznych w korytarzach komunikacji ogólnej wraz z niezbędnymi pracami zapewniającymi zachowanie wymaganych współczesnymi przepisami prawa budowlanego parametrów światła przejścia stosownie do przeznaczenia pomieszczeń;• wymiany listew odbojowych na ścianach korytarzy komunikacji ogólnej wraz z malowaniem ścian, wymiany posadzek na korytarzach komunikacji ogólnej; • wymiany opraw oświetleniowych na korytarzach komunikacji ogólnej z wyłączeniem opraw oświetleniowych oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego;3.1 W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:a) opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich branż wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, stanowiącego Załącznik do SWZ, wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowyb) wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla wszystkich branż i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót;c) pełnienie nadzoru autorskiego.Uwaga!1. Zamawiający informuje, że prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zaplanowane wyłączenia mediów na czas prowadzenia prac każdorazowo należy uzgadniać z administracją obiektu z preferencją dla terminów w dni wolne od nauki i pracy oraz w okresach świąt i ustawowo wolnych od pracy.2. Zamawiający wymaga, aby przy organizacji robót szczególną uwagę zwrócić na kwestię bezpieczeństwa dzieci i personelu szkoły.4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych.Zakres planowanych prac nie wpływa na dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający nie przewiduje w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia zrealizowania komunikacji wewnętrznej dla osób niepełnosprawnych pomiędzy poszczególnymi kondygnacjami obiektu. W toku realizacji prac i po ich zakończeniu konieczność utrzymania niezbędnych warunków do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, nie pogarszającą stanu istniejącego.5. Klauzule społeczne:Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:6.1 Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;6.2 Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PFU)– stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.UWAGA: Powyższy PFU może być wykorzystany tylko do celów zamówienia publicznego.Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. Programie Funkcjonalno - Użytkowym o którym mowa powyżej odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. Programie Funkcjonalno -Użytkowym, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w w pkt 26.2.6 lit. a) SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.7. Termin realizacji zamówienia.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 48 tygodni (tj. 336 dni) od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem, iż termin wykonania dokumentacji projektowej o której mowa w § 1 ust. 1 lit a) projektowanych postanowień umowy wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy.8. Nieobowiązkowa wizja lokalna: 1) Zamawiający informuje, że zostanie przeprowadzona nieobowiązkowa wizja lokalna, która umożliwi zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie, w dniu 11.12.2023 r. o godz. 13:00.2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu/wyznaczenia dodatkowego terminu wizji.3) Wykonawcy, proszeni są o przybycie na miejsce zbiórki tj. do budynku szkoły ul. ul. Rudzkiej 6 w Warszawie na 5 minut przed planowanym terminem wizji.4) Przed rozpoczęciem wizji lokalnej – przedstawiciele Wykonawców zobowiązani zostaną do podpisania się na liście obecności (imię, nazwisko, firma reprezentowanego Wykonawcy).5) W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień dotyczących SWZ.6) Dojazd osób biorących udział w wizji lokalnej, odbywać się będzie na własny koszt i we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach