Przetargi.pl
Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko – Przebudowa i rozbudowa SUW w Ożarowie

Gmina Mokrsko ogłasza przetarg

  • Adres: 98-345 Mokrsko, Mokrsko 231
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438863277 , fax. 438863277
  • Data zamieszczenia: 2023-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mokrsko
    Mokrsko 231
    98-345 Mokrsko, woj. łódzkie
    tel. 438863277, fax. 438863277
    REGON: 730934654
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mokrsko.akcessnet.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko – Przebudowa i rozbudowa SUW w Ożarowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko – Przebudowa irozbudowa SUW w Ożarowie”2. Zakres robót obejmuje w szczególności:Zadanie polega na wykonaniu robót budowlanych, robót elektrycznych, instalacji technologicznych i sanitarnych na stacjiuzdatniania wody w Ożarowie.Ogólny zakres robót budowlanych (branża architektoniczna i konstrukcyjno-budowlana) obejmuje:- przebudowę budynku SUW wraz z termomodernizacją budynku- wykonanie nowych fundamentów pod urządzenia- wymianę płyty przekrywającej w studni- wykonanie nowego odstojnika- wymianę ogrodzenia terenu stacji- prace budowlane i wykończeniowe.Ogólny zakres robót elektrycznych (branża elektryczna) obejmuje:- montaż zewnętrznego agregatu prądotwórczego- ułożenie kabli sygnałowych do sond pomiarowych znajdujących się w zbiornikach retencyjnych- ułożenie kabli sygnałowych do studni głębinowych- ułożenie kabla zasilającego pompę w odstojniku popłuczyn- montaż kamer monitoringu CCTV.Ogólny zakres robót związanych z instalacjami technologicznymi i sanitarnymi (branża technologiczna i sanitarna) obejmuje:- wymianę pomp głębinowych w studniach głębinowych nr 1 i 2- wymianę pionów tłocznych w studniach głębinowych nr 1 i 2- wymianę pokrywy studni nr 1 wraz z nowymi włazami- wymianę zestawu aeracji- wymianę 2 filtrów pośpiesznych ciśnieniowych oraz montaż drugiego stopnia filtracji (kolejne 2 filtry pośpieszneciśnieniowe)- wymianę jednego zbiornika retencyjnego o średnicy wew. zbiornika 5,0 m i wysokości zbiornika 8,0 m, wraz z izolacją termiczną zewnętrzną (Zamawiający wyraża zgodę na wycenę i montaż zbiornika retencyjnego o poj. V= 150 m3 ze stali niskowęglowej (czarnej) z zabezpieczeniem antykorozyjnym posiadającym atest PZH, zamiast zastosowania stali nierdzewnej przy zachowaniu pozostałych parametrów równoważności)- montaż zestawu hydroforowego składającego się z 4 pomp- wymianę orurowania wewnątrz SUW i na zewnątrz- montaż przepustnic elektrycznych do sterowania pracą filtrów- wymianę zbiornika bezodpływowegoUwagaPrzed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozytywnej oceny higienicznej w PSSE wWieluniu na wszystkie materiały i wyroby przeznaczone do uzdatniania wody do spożycia przez ludzi w procesie uzdatnianiawody, zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowymodprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2020 r. poz. 2028). Wszystkie użyte materiały muszą posiadać atesty higieniczne PZH.Wykonawca wykonuje rozruch technologiczny, próby eksploatacyjne oraz przeszkolenie pracowników. Ponadto mawykonać i uzyskać pozytywne analizy fizyko-chemiczne i bakteriologiczne wody uzdatnionej (min. 2 analizy).Do obowiązku Wykonawcy należy również wykonanie tymczasowego układu uzdatniania i zasilania wodociągu publicznegow wodę na czas przebudowy i modernizacji SUW.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia odbioru przez UDT w Łodzi i uzyskania pozytywnej decyzji UrzęduDozoru Technicznego w Łodzi na eksploatację zamontowanych urządzeń ciśnieniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252120-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 PLN(słownie zł: trzydzieści tysięcy zł 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Ruścu O/Mokrskonr rachunku: 49 9264 0009 0020 0006 2000 0110z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZFIDiS.271.5.2023”.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanejw gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na:-budowie lub przebudowie stacji wodociągowej lub stacji uzdatniania wody*.-miała wartość minimum 1.000.000,00 zł. brutto (jeden milion złotych).*Pod pojęciem „budowa lub przebudowa stacji wodociągowej lub stacji uzdatniania wody" należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego z technologią uzdatniania wody, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę takiego obiektu budowlanego.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówieniab) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnejw zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia.c) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnejw zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówieniaDODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres oraz wartość robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 6.1.4, ppkt. 1) SWZ - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych robót tj. wykonania minimum 2 robót przez jeden podmiot.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach