Przetargi.pl
Modernizacja systemu informatycznego użytkowanego w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Łodzi obejmująca dostarczenie rozwiązań wpierających nowe funkcje oraz nadzór autorski i opiekę serwisową nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Aleksandrowska 159 159
    91-229 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
    REGON: 00029718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu informatycznego użytkowanego w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Łodzi obejmująca dostarczenie rozwiązań wpierających nowe funkcje oraz nadzór autorski i opiekę serwisową nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu informatycznego użytkowanego w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Łodzi obejmująca dostarczenie rozwiązań wpierających nowe funkcje oraz nadzór autorski i opiekę serwisową nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym . Zamawiający dopuszcza wymianę istniejącego oprogramowania. W takim wypadku Zamawiający wymaga, aby dostarczyć oprogramowanie spełniające wymagania funkcjonalne opisane w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie migracji danych. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być najwyższej jakości do stosowania w placówkach służby zdrowia oraz odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabryczne nowy, kompletny, gotowy do użytkowania.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł do dnia 21.06.2016 r. do godz. 10:00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego na rachunek bankowy: Pekao S.A. 82 1240 1545 1111 0010 5042 3197 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytułem: Wadium przetargowe Modernizacja systemu informatycznego użytkowanego w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Łodzi obejmująca dostarczenie rozwiązań wpierających nowe funkcje oraz nadzór autorski i opiekę serwisową nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarantowany czas naprawy usterki wg. załącznika nr 1 pkt 5.7 do SIWZ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach