Przetargi.pl
Modernizacja świetlic wiejskich na terenie Gminy Tyszowce oraz budowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym w Tyszowcach

GMINA TYSZOWCE ogłasza przetarg

  • Adres: 22-630 Tyszowce, ul. 3 Maja 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TYSZOWCE
    ul. 3 Maja 8
    22-630 Tyszowce, woj. lubelskie
    REGON: 950369050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlic wiejskich na terenie Gminy Tyszowce oraz budowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym w Tyszowcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja świetlic wiejskich na terenie Gminy Tyszowce oraz budowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym w Tyszowcach polegające na:a)realizacji prac modernizacyjnych przy świetlicach wiejskich w 6 miejscowościach położonych na terenie Gminy Tyszowce, tj.:- modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Czartowczyku- przebudowa dachu;- modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Czeremnie- remont;- modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Klątwach- przebudowa dachu;- modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Marysinie- remont;- modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Podbór- przebudowa dachu;- modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Wakijowie- przebudowa dachu;b) realizacji prac polegających na budowie placu zabaw na terenie przedszkola wraz z wyposażeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).20.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.).20.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego pod numerem: 53 9620 0005 0000 8774 2000 0350 w terminie do dnia 11 marca 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego).20.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, w innej formie niż pieniężnej, wadium musi dotyczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. poprzez wymienienie wszystkich Wykonawców bądź wskazanie, że Wykonawca wskazany w treści gwarancji/poręczenia działa jako pełnomocnik, lider itp.20.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta lub Poręczyciela wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę lub przebudowę lub modernizację budynku użyteczności publicznej i/lib obiektów małej architektury o łącznej wartości nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach