Przetargi.pl
Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąsawie

GMINA GĄSAWA ogłasza przetarg

  • Adres: 88-410 Gąsawa, Żnińska 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GĄSAWA
    Żnińska 8
    88-410 Gąsawa, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092351185
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gasawa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąsawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń kuchni w związku z modernizacją stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąsawie.Zakres prac: istniejąca farba olejna lub emulsyjna na ścianach i stropach do zeskrobania, rozbiórki okładzin ściennych i podłogowych z płytek gress/ceramicznych, rozbiórki istniejących ścian działowych (nienośnych), poszerzenia istniejących otworów drzwiowych wraz z osadzeniem nowych nadproży strunobetonowych, wykonanie uzupełnień tynków, posadzek w miejscach rozkuć, wykonanie okładzin sufitu systemowych REI120 demontaż istniejących urządzeń sanitarnych oraz kuchennych wraz z zakorkowaniem podejść, wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych oraz pionów kanalizacyjnych z PCV oraz wodnych z rur Pex, wpięcie do istniejącej instalacji oraz pionów, demontaż istniejących grzejników wraz z wkuciem rur instalacyjnych c.o. w przegrody budowane budynku, rury instalacyjne z Pex, montaż nowych grzejników wraz z głowicami termostatycznymi z podpięciem w istniejącą instalację, okładzina podłogi w pomieszczeniach kuchennych z płytek gresowych antypoślizgowych, wykonanie izolacji wodoodpornej (folia w płynie) na ścianach i podłodze w miejscu montażu płytek, okładzina ścian w pomieszczeniach kuchennych do wysokości min. 2,0 m wykonana z materiałów łatwo zmywalnych (płytki), na ścianach i sufitach powyżej płytek wykonanie gładzi gipsowych oraz malowania z gruntowaniem, wymiana istniejących parapetów wewnętrznych okiennych na parapety z konglomeratu, montaż nowych zlewów, umywalki, złączek do węża, kratek i wpustów podłogowych, baterii oraz niezbędnego osprzętu, obudowa pionów kanalizacji sanitarnej oraz c.o. z płyt gkf w rozwiązaniu systemowym producenta, montaż ościeżnic i drzwi do pomieszczeń, drzwi z podcięciem wentylacyjnym zgodnym z obowiązującymi przepisami, wymiana istniejących łączników i gniazd instalacji elektrycznej wraz z wymianą okablowania w obszarze przebudowywanych pomieszczeń kuchennych, demontaż i montaż nowych lamp oświetleniowych typu LED, montaż kanałów wentylacyjnych typu „SPIRO” wraz z kratkami wentylacyjnymi, wentylatorem automatycznym oraz obudową z płyt gkf, montaż kratek wentylacyjnych, montaż wyposażenia kuchennego zgodnie z technologią kuchni, montaż ściennych nawiewników podokiennych w pomieszczeniach kuchennych dla zapewnienia napływu powietrza do pomieszczeń.Oprócz wyżej wymienionego zakresu prac, Wykonawca będzie zobowiązany również do wymiany stolarki okiennej PCV na drewnianą w przebudowywanych pomieszczeniach (zgodnie z Rys. 10 Zestawienie stolarki). Należy wymienić trzy okna ozn. jako okna O1 (2 okna w kuchni, 1 okno w pomieszczeniu zmywalni) oraz okno O2 w pomieszczeniu socjalnym/szatni.Okna muszą być wyposażone w nawiewniki okienne ciśnieniowe, automatyczne z możliwością ręcznego zamknięcia. Należy zachować wielkość otworów i istniejący układ podziałów okiennych. W przypadku okna ozn. O2 zlokalizowanego w pomieszczeniu socjalnym/szatni Wykonawca będzie zobowiązany do powiększenia otworu okiennego i montażu okna O2 w rozmiarze wskazanym zgodnie z załącznikiem Rys. 10 Zestawienie stolarki.Konstrukcja okienna jednoramowa o przekroju ramy i skrzydła 92x81 mm, wykonana z kantówki trójwarstwowo klejonej, jednorodnej lub łączonej na długości, z drewna sosnowego. Szklenie: zestaw 3-szybowy, dwukomorowy (4-18Kr-4-18kR-4), pakiet 48 mm.Współczynnik przenikania ciepła Ug=0,5 W/m2K (EN-PN 674, przestrzeń międzyszybowa wypełniona kryptonem, szyby bezpieczne. Okucia obwiedniowe uchylne, uchylno-rozwieralne bądź rozwieralne (wg schematów na rysunkach) z zaczepami antywyważeniowymi. Malowanie w systemie 4 powłokowym – impregnat, grunt, międzywarstwa, farba nawierzchniowa. Od zewnątrz i od wewnątrz kolor RAL 8016.Wykonawca w związku z wymianą wskazanych okien, zamontuje również parapety zewnętrzne z blachy tytanowo-cynkowej, kolor RAL 8016.Uwaga: powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach stanowiących załączniki do SWZ: 1) Załącznik nr 1 Projekt architektoniczno-budowlany Przebudowa pomieszczeń kuchni w ramach zadania „Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąsawie”;2) Załącznik nr 2 Projekt techniczny Przebudowa pomieszczeń kuchni w ramach zadania „Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąsawie”;3) Załącznik nr 3 Stolarka okienna – część rysunkowa; 4) Załącznik nr 4 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Instalacje elektryczne; 5) Załącznik nr 5 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Instalacje sanitarne;6) Załącznik nr 6 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – Roboty ogólnobudowlane; 7) Załącznik nr 7 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty ogólnobudowlane: Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie (w części dotyczącej stolarki okiennej); 8) Załącznik nr 8 Przedmiary robót.Z uwagi na to, że w dokumentacji projektowej (w przedmiarze robót) pewne urządzenia i materiały mogą być oznaczone za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia, należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” to znaczy o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszych niż określone w projekcie, gwarantujących realizację robót zgodnie z projektem budowlanym. Wszelkie nazwy własne użyte w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w realizacji zadania, nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym „Pałuki” w Żninie nr rachunku 72 8181 0000 0000 0055 2000 0005 z dopiskiem "Wadium – IRG.271.36.2023".UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Gąsawa7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie bądź przebudowie obiektów budowlanych, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda z nich.Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale X, ust. 4 SWZ - na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym:b. 1. kierownik budowy – posiadający doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w pełnieniu funkcji kierownika budowy i legitymujący się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;b.2. kierownik robót - posiadający doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w pełnieniu funkcji kierownika robót i legitymujący się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - w pełnym zakresie;b.3 . kierownik robót - posiadający doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w pełnieniu funkcji kierownika robót i legitymujący się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – w pełnym zakresie,- w zakresie wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2019 r. poz. 831).Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych stosownie do art. 12, art. 12a oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych - dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale X, ust.4 SWZ - na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.Powyższe warunki określone w lit. a) i b) muszą zostać spełnione łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach