Przetargi.pl
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Wielkim Buczku

Gmina Rychtal ogłasza przetarg

  • Adres: 63-630 Rychtal, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rychtal
    Rynek 1
    63-630 Rychtal, woj. wielkopolskie
    REGON: 000546182
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rychtal.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stacji uzdatniania wody w Wielkim Buczku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. W ujęciu ogólnym zakres prac objętych zamówieniem na SUW Wielki Buczek obejmie zmiany w układzie hydraulicznym istniejącej stacji i przejście z systemu jednostopniowego pompowania wody na układ dwustopniowy.Woda z ujęcia pompowana będzie jak dotychczas na układ uzdatniania (aerator + filtr) skąd dalej przekierowana zostanie do projektowanych zbiorników retencyjnych buforujących nierównomierności w sieci wodociągowej. Woda ze zbiorników odpływać będzie na zamontowany w hali SUW zestaw pompowy złożony z pomp sieciowych (pomp II stopnia) tłoczących wodę do sieci wodociągowej oraz pompy płuczącej wykorzystywanej do płukania filtra wodą.Przyjęto następujący zakres prac:– wymiana pomp głębinowych w istniejących studniach głębinowych,– budowa 2 zbiorników retencyjnych wody czystej o pojemności 100m3 każdy,– montaż pompy płuczącej,– montaż zestawu pomp sieciowych,– montaż niezbędnych instalacji wewnętrznych i rurociągów międzyobiektowych.5. W ramach Zamówienia Wykonawca wykona dodatkowo wyposażenie SUW w:− instalację fotowoltaiczną o mocy 39 kW;− mobilny agregat prądotwórczy o mocy min. 40 kW;− beczkowóz do transportu wody pitnej o pojemności 3.000 l posiadający atesty PZH dla wody pitnej;− wykonanie ogrodzenia na długości ok 183 mb (wzdłuż granicy działki 46/7) wraz z furtką i bramą wjazdową; ogrodzenie o wysokości 1,8 m. Siatka powlekana pcv, kolor antracyt. Drut min. 3mm z podmurówką. Odległość pomiędzy słupkami 2,5 m. Słupek narożny po 2 zastrzały. Słupki o średnicy 42-48 mm w kolorze siatki, wmurowane. Brama wjazdowa 2-skrzydłowa o szerokości min. 6,0 m, furtka 2,0 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 86 8413 0000 0500 0273 2000 0105 z dopiskiem „Wadium – RI.271.1.2.2024”.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek 1Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie stacji uzdatniania wody / hydroforni / ujęcia wody, o wartości nie mniejszej niż 750 000,00 zł brutto;Warunek 2Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą dla każdej z poniższych ról projektowych:i. Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych (pełniący funkcję kierownika budowy)Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.Wymagane doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe (od czasu uzyskania uprawnień) w roli kierownika budowy lub kierownika robótna co najmniej 2 budowach o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda, których zakres obejmował roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie stacji uzdatniania wody / hydroforni / ujęcia wody;ii. Kierownik robót elektrycznychWymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych bez ograniczeń.Wymagane doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe (od czasu uzyskania uprawnień) w roli kierownika budowy lub kierownika robótna co najmniej 2 budowach o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda, których zakres obejmował roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie stacji uzdatniania wody / hydroforni / ujęcia wody;iii. Kierownik robót sanitarnychWymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej bez ograniczeń.Wymagane doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe (od czasu uzyskania uprawnień) w roli kierownika budowy lub kierownika robótna co najmniej 2 budowach o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda, których zakres obejmował roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie stacji uzdatniania wody / hydroforni / ujęcia wody.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach