Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Krzepicach - wymiana złóż filtracyjnych oraz wykonanie stacji dozowania podchlorynu sodu.

Zakład Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-160 Krzepice, ul. Targowa 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 317 51 02 , fax. 0-34 317 61 06
  • Data zamieszczenia: 2011-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Targowa 19 19
    42-160 Krzepice, woj. śląskie
    tel. 0-34 317 51 02, fax. 0-34 317 61 06
    REGON: 15003273600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkim.krzepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy jednostki samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Krzepicach - wymiana złóż filtracyjnych oraz wykonanie stacji dozowania podchlorynu sodu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana złóż filtracyjnych, dysz filtracyjnych w filtrach oraz wykonanie stacji dozującej podchloryn sodu w istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w Krzepicach przy ul. A. Mickiewicza 36. W stacji zastosowano cztery zbiorniki filtracyjne dwupoziomowe pracujące w układzie dwustopniowym (zbiornik górny stanowi filtr I°, zbiornik dolny - filtr II°) o średnicy 2200 mm. W stacji znajdują się również dwa zbiorniki filtracyjne jednopoziomowe pracujące w układzie dwustopniowym, jeden zbiornik jest filtrem I°, drugi filtrem II° o średnicy 1800 mm. Każda sekcja (zbiornik) stanowi niezależny filtr dwustopniowy. Każdy filtr można niezależnie wyłączyć z ciągu technologicznego. Podczas wykonywania prac przy wymianie złóż jednego filtra, pozostałe muszą być czynne z uwagi na to, że prace wykonywane będą na pracującej SUW. Prace przy wymianie złóż drugiego stopnia filtrów będą wykonywane po zakończeniu prac na pierwszym stopniu filtrów. Wykonawca przedłoży przed przystąpieniem do wykonania zakresu prac karty charakterystyki na materiały wykorzystywane do zasypania złóż wystawione przez producenta oraz aktualne atesty higieniczne potwierdzające dopuszczenie materiału do zastosowania w złożach stacji uzdatniania wody. Wykonawca dokona rozruchu i przeprowadzi próby w obecności personelu obsługującego SUW. Prace wykonywane będą pod nadzorem inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego, przy udziale pracowników obsługujących SUW - ze strony Zamawiającego. Termin wykonania prac - 45 dni od daty protokolarnego przekazania frontu robót. Na zakres robót objętych przedmiotem zamówienia składają się następujące prace: 1. Opróżnienie istniejących filtrów ze złóż żwirowych i przewiezienie złóż poza SUW - 4 filtry dwupoziomowe Dn 2200 - 2 filtry jednopoziomowe Dn 1800 2. Wymiana dysz szczelinowych z tworzywa sztucznego 2025 sztuk. Dysze filtracyjne DM 20/150 z gwintem M 20 z czaszą walcową o szczelinie 0,6 mm (rysunek) 3. Załadowanie zbiorników filtrów I stopnia złożem filtracyjnym w następujący sposób: - warstwa podtrzymująca o granulacji 8-16 mm o wysokości 10 cm ponad wierzch dennicy - warstwa pośrednia o granulacji 4-8 mm o wysokości 10 cm - warstwa pośrednia o granulacji 2-4 mm o wysokości 10 cm - warstwa filtracyjna właściwa- złoże piaskowe o granulacji 0,8-1,4 mm o wysokości 120 cm Pierwszy stopień filtracji to 4 zbiorniki górne w filtrach dwupoziomowych Dn 2200 i 1 zbiornik w filtrze jednopoziomowym Dn 1800 4. Załadowanie zbiorników filtrów II stopnia złożem filtracyjnym w następujący sposób: - warstwa podtrzymująca o granulacji 8-16 mm o wysokości 10 cm ponad wierzch dennicy - warstwa pośrednia o granulacji 4-8 mm o wysokości 10 cm - warstwa pośrednia o granulacji 2-4 mm o wysokości 10 cm - warstwa filtracyjna właściwa- złoże katalityczne typu MULTIMAN o wysokości 60 cm - warstwa filtracyjna właściwa- złoże kwarcowe typu CHALCEDONIT o wysokości 60 cm Drugi stopień filtracji to 4 zbiorniki dolne w filtrach dwupoziomowych Dn 2200 i 1 zbiornik w filtrze jednopoziomowym Dn 1800 5. Dezynfekcja i uruchomienie filtrów. 6. Wykonanie stacji dozowania środka dezynfekcyjnego (roztworu podchlorynu sodu) składającej się z: - elektronicznej pompy dozującej- Qmax=7,5dm3/h, Pmax=10bar, P1=18W wykonanej z PVDF (1 szt.) - zbiornika o poj. 1000 l wykonanego z PE z odkręcanym wiekiem i otworem wejściowym dla zestawu ssącego - armatury i rurociągów - prostego układu sterującego Stacja dozowania podchlorynu umieszczona będzie w istniejącym oddzielnym budynku poza halą filtrów. Dezynfekcja wody wykonywana będzie za pomocą stacji dozującej roztwór podchlorynu do wody nośnej podawanej z pompowni II stopnia. Na rurociągu wody uzdatnionej w hali filtrów zamontowany zostanie mieszacz Dn 350 ze stali kwasoodpornej mający na celu dokładne wymieszanie podchlorynu z wodą. Dozowanie podchlorynu będzie odbywało się proporcjonalnie do przepływu wody na stację uzdatniania. Sterowanie pompką dozującą będzie się odbywać od impulsów pochodzących z istniejącego wodomierza DN 250 wyposażonego w nadajnik NKO. Na kolektorze podającym wodę uzdatnioną do zbiornika wody czystej należy zainstalować czujnik chloru. Pomiar ilości chloru odbywać się będzie on-line sprzężony z sygnalizatorem (min.i max zawartość chloru w wodzie) załączanymi w momencie przekroczenia wartości progowych. Wykonawca udzieli gwarancji na całość wykonanej usługi na okres 5 lat oraz zastosowane materiały wg następujących zasad: a) piasek i żwir - właściwości fizykochemiczne, trwałość mechaniczną i skuteczność filtracyjną - 5 lat; c)złoża katalityczne - na właściwości fizykochemiczne i mechaniczne 5 lat; Warunkiem zachowania udzielonej gwarancji jest stosowanie się przez Zamawiającego do przedłożonej przez Wykonawcę Instrukcji eksploatacji złóż filtracyjnych Po wykonaniu wymiany złóż filtracyjnych SUW musi uzyskać parametry wody uzdatnionej zgodnie z § 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 maca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 61, poz. 417) udokumentowanymi wynikami badań mikrobiologicznych i fizykochemicznych próbek wody. Wyniki należy przekazać zamawiającemu Termin wykonania zamówienia: 45 dni od daty protokolarnego przekazania frontu robót Szczegółowy opis robót przedmiotu zamówienia zawierają : a/ dokumentacja projektowa - do wglądu w Zakładzie Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej w Krzepicach ul. Mickiewicza 36 oraz na stronie internetowej jako załącznik do SIWZ. b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - do wglądu w Zakładzie Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej w Krzepicach ul. Mickiewicza 36 oraz na stronie internetowej jako załącznik do SIWZ. Przewiduje się, że roboty zostaną wykonane w jednym etapie. Faktura końcowa zostanie wystawiona na podstawie odbioru końcowego. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji w terenie objętym przetargiem ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów nowych, na które Wykonawca musi posiadać certyfikat dopuszczenia do użytkowania i okazać go na każde żądanie Inspektora Nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu przekazania przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne produktów, materiałów lub urządzeń przywołane w dokumentacji projektowej, kosztorysach nakładczych lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się zamieszczenie rozwiązań w oparciu o wyroby/produkty innych producentów pod warunkiem spełnienia przez te wyroby/produkty tych samych właściwości/parametrów technicznych. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ofertowej, Wykonawca sprawdzi zgodność SIWZ z dokumentacją projektową. Przedmiar robót (załącznik do SIWZ) - stanowi dokument o charakterze wyłącznie informacyjnym i pomocniczym, z którego Wykonawca może, ale nie musi skorzystać.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia ofert do dnia 16.06.2011 r. godz. 10.30. w wysokości - 5000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzepice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach