Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Henrykowskiej w Zgorzelcu

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Henrykowskiej w Zgorzelcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na budowie stacji uzdatniania wody wraz z modernizacją ujęcia wody przy ul. Henrykowskiej w Zgorzelcu. 2. W ramach robót budowlanych należy wykonać: 1) demontaż istniejących obudów studni oraz wykonanie nowych kompaktowych obudów wraz z uzbrojeniem istniejących studni ujściowych, 2) budowa budynku technologicznego SUW o powierzchni użytkowej 209,80 m2 i kubaturze 1260,20 m3 wraz z pełną instalacją wewnętrzną, 3) wyposażenie stacji w urządzenia technologiczne oraz rurociągi, w tym: a) desorber o średnicy wewnętrznej ? 1800 mm, b) wentylator do napowietrzania wody, c) zestaw pomp przewałowych, d) 4 filtry automatyczne o średnicy ? 2800, e) dmuchawę oraz pompę do płukania filtrów, f) zestaw pomp sieciowych, g) zestaw do dezynfekcji podchlorynem sodu 4) budowa zbiornika wody czystej o pojemności V=2x250m3 , 5) wykonanie niezbędnych rurociągów technologicznych, międzyobiektowych o średnicach od ? 315 do 110 mm, o długości całkowitej 1=249,0m, 6) wykonanie kanałów o średnicach ? 110, ? 160, ? 315 mm z PCV o łącznej długości 1=69,3 m, 7) wykonanie bezodpływowego neutralizatora ścieków z dozowni o pojemności 3 m3 , 8) wykonanie kabli zasilających i sterowniczych, 9) wykonanie drogi oraz placu na terenie stacji oraz zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 351 na teren SUW, 10) zagospodarowanie terenu działki zielenią, 11) wykonanie ogrodzenia z siatki z drutu ocynkowanego w ramkach stalowych o długości całkowitej 1=279,2m, w tym brama wjazdowa automatyczna przesuwna o szerokości 4,0 m oraz furtka o szerokości 1,0 m, 12) demontaż istniejącego ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi o długości około 1=280,5 m, 13) wykonanie murka oporowego monolitycznego żelbetowego typu L o długości 1= 24,0 m, 14) wyburzenie istniejącego budynku chlorowni. 3. Do wymiarowania urządzeń stacji przy ul. Henrykowskiej w Zgorzelcu przyjęto następujące wydajności: 1) dla układu technologicznego QSUW = 167,0 m3 /h 2) dla pompowni sieciowej Qp = 240,0 m3 /h 4. Inwestycja ma na celu zaopatrzenie w wodę mieszkańców miasta Zgorzelec. Woda podawana ze stacji uzdatniania wody musi być jakości, odpowiadającej Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29.03.2007r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. Nr 61, poz. 417 z późn.zm.) 5. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie działek o nr ewidencyjnych 2, 5 Obręb 1 AM - 7 nr 1, 2 Obręb 1 AM - 5. 6. Szczegółowy opis robót budowlanych dla zadania objętego modernizacją Stacji Uzdatniania Wody został zawarty w dokumentacji projektowej - Załącznik nr 8 do SIWZ, w skład której wchodzi: 1) Projekt Budowlany, 2) Projekt Wykonawczy składający się z części: a) architektoniczno-budowlanej z zagospodarowaniem terenu, b) drogowej, c) instalacyjnej, d) elektrycznej AKPiA, e) technologicznej, f) konstrukcyjnej - zbiornik wody czystej, 3) Przedmiar Robót na część: a) technologiczną + sieci zewnętrzne, b) drogową, c) architektoniczno-budowlaną z zagospodarowaniem terenu, d) instalacyjną, e) elektryczną AKPiA f) konstrukcyjną - zbiornik wody czystej, 4) ZI -393 - poprawiony opis i rysunki do części elektrycznej, 5) Operat wodno-prawny na montaż urządzeń do poboru wody, 6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 7) Karta Informacyjna przedsięwzięcia, 8) Opinia Geotechniczna na temat warunków gruntowo-wodnych. Dokumenty te stanowią integralną część decyzji pozwolenia na budowę wydanej przez Starostę Zgorzeleckiego z dnia 08.01.2010r. nr IIBS.7351.Zg-507/09/D-7/112/10 oraz Decyzji - zmiana inwestora nr BS.6740.Zg507.2009.D7.2011.zi-7.2458.2011 z dnia 02.05.2011r. 7. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, przedstawi Zamawiającemu wykonany i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu (oznakowanie i zabezpieczenie robót) na czas budowy. 8. Przed przystąpieniem do w/w robót Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, technologią wskazaną przez Projektanta, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami. 10. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów budowlanych wykorzystanych w trakcie realizacji robót musi uzyskać zatwierdzenie atestów i przedstawionych receptur użytych w ramach inwestycji, zatwierdzenie harmonogramu dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z projektami i warunkami umowy przez Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego. 11. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2010r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) i ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 25, poz.150 z późn.zm.). 12. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 13. Zamawiający wymaga, by Wykonawca powiadomił wszystkie instytucje obsługujące urządzenia, instalacje podziemne i naziemne o prowadzonych robotach budowlanych, w celu uzyskania przez te instytucje wszelkich niezbędnych adaptacji i możliwości przeprowadzenia innych koniecznych robót w obrębie Placu Budowy, w możliwie najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż w czasie przewidzianym na realizację robót. Wykonawca ułatwi przeprowadzenie wymienionych wyżej robót i będzie ściśle współpracował z tymi instytucjami. 14. Zamawiający wymaga 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały budowlane. W dniu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót, Wykonawca potwierdzi Zamawiającemu udzielenie gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy i zastosowane do realizacji zamówienia materiały wraz z podaniem terminu upływu gwarancji. Jeżeli producent udzieli dłuższej gwarancji na materiały zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia, obowiązywać będzie gwarancja producenta. 15. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania w każdym roku kalendarzowym, przeglądów gwarancyjnych a także przeglądu pogwarancyjnego. 16. Zobowiązuje się Wykonawcę do opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2-ch egzemplarzach i przekazanie jej Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości robót budowlanych do odbioru. 17. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2010r. Dz. U. Nr 243, poz. 1623 z późn.zm.). 18. Oferty równoważne W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej, opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów i urządzeń, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów opisanych w punkcie 17
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 84 500,00 zł. PLN (słownie: osiemdziesiąt cztery tysiące pięćset zł.) 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp. 4. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź.zm.). UWAGA! Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp musi gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. 5. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 Bank PEKAO S.A. I O/Zgorzelec. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium na Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Henrykowskiej w Zgorzelcu 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach