Przetargi.pl
Modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Twardogóra, przy ul. Wrocławskiej 15

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 56416 Twardogóra, Ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 315 80 60 , fax. 71 315 80 69
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    Ul. Wrocławska 15
    56416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    tel. 71 315 80 60, fax. 71 315 80 69
    REGON: 36357792000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.twardogora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Twardogóra, przy ul. Wrocławskiej 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty obejmują następujące branże: konstrukcyjno – architektoniczną, drogową, sanitarną i elektroenergetyczną. a) konstrukcyjno – architektonicznych należy wykonać:  wiatę magazynową otwartą w konstrukcji stalowej na kontenery i pojemniki do składowania odpadów komunalnych o pow. 144 m2,  wiatę magazynową częściowo zamkniętą w konstrukcji stalowej na kontenery i pojemniki do składowania odpadów komunalnych o pow. 108 m2 ,  dostawę i montaż samochodowej wagi najazdowej z najazdami oraz niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym korzystanie wraz z jej uruchomieniem oraz legalizacją,  rozbiórkę istniejącej rampy najazdowej,  demontaż starego i montaż nowego ogrodzenia systemowego panelowego ocynkowanego na podmurówce systemowej wraz z bramą i furtką systemową,  remont pomieszczeń gospodarczo-magazynowo-garażowych w tym remont pomieszczenia dla obsługi PSZOK i pomieszczenia dla kącika rzeczy używanych polegający na remoncie dachu, ścian, izolacji posadzek, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, montażu oświetlenia, punktów wodno-kanalizacyjnych. b) drogowych należy wykonać:  nawierzchnię placu manewrowego z asfaltu o powierzchni ok. 560 m2,  miejsca postojowe z kostki betonowej o pow. ok.70 m2,  chodniki z kostki betonowej o pow. ok.50 m2,  przygotować podłoże pod montaż wagi najazdowej (zgodnie z wytycznymi producenta wagi), Po wykonaniu warstw konstrukcyjnych placu manewrowego, stopień ich zagęszczenia podlega protokolarnemu odbiorowi przez Inspektora Nadzoru. c) sanitarnych należy wykonać:  sieć kanalizacji deszczowej ø 160 mm PVC o dł. ok 100 mb wraz z dostawą i montażem separatora substancji ropopochodnych i odprowadzeniem ścieków poprzez separator do istniejącej kanalizacji deszczowej,  kanalizację sanitarną ø 160 mm PVC o dł. ok 15 mb,  sieć wodociągową ø 40 mm PP, PE, PB o dł. ok. 50 mb, d) elektroenergetycznych należy wykonać:  zasilanie energetyczne,  instalację odgromową  instalację uziemienia i połączeń wyrównawczych wiat, kontenerów na odpady niebezpieczne, wagi samochodowej, oświetlenia zewnętrznego obiektu,  instalację wewnętrzną modernizowanego budynku gospodarczo-magazynowo-garażowego, e) dostarczyć:  fabrycznie nową elektroniczną, bezfundamentową wagę samochodową najazdową, spełniającą minimalne parametry: - pomost wagowy oraz najazdy wykonane ze stali, - pomost o wymiarach: długość 5 m. szerokość 2,5 m. - najazdy o długości 2m. - nośność minimalna nie większa niż 100 kg - nośność maksymalna nie mniej niż 8 000 kg, - działka odczytowa i legalizacyjna minimum 5 kg - tarowanie automatyczne - czujniki tensometryczne 4 szt. wykonane ze stali nierdzewnej, w hermetycznej obudowie - dokładność do rozliczeń handlowych zgodna z wymogami Głównego Urzędu Miar. wyposażoną w: terminal wagowy, komputer z monitorem i drukarką zapewniający pracę z programem wagowym oraz program do obsługi ważeń o minimalnej funkcjonalności: tworzenie i zapisywanie kwitów wagowych, tworzenie raportów towarów, klientów oraz wydruków, eksport danych do formatu xls lub xlsx. Dostawa wagi obejmuje również wszystkie czynności związane z uzyskaniem legalizacji.  dwa fabrycznie nowe kontenery magazynowe do magazynowania odpadów niebezpiecznych, niewymagające budowania fundamentów, wykonane z konstrukcji stalowej ocynkowanej o kubaturze minimum: 15m3, wyposażone w drzwi dwuskrzydłowe zamykane na klucz, otwory wentylacyjne na ścianach umożliwiające działanie wentylacji grawitacyjnej i ograniczające gromadzenie się niebezpiecznych oparów, techniczne regały półkowe zamontowane na całej powierzchni bocznej ściany kontenera, przeznaczone do magazynowania przedmiotów, wodoszczelną wannę wychwytową z ocynkowanym rusztem stanowiącym podłogę magazynu, oświetlenie wnętrza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu poprzez wpłatę na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Oleśnica, o/Twardogóra nr konta 83 9584 1047 2005 0500 0252 0001. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz.359). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 3 b) – e) musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty – jeśli dotyczy, 4) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w pkt. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 3 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach