Przetargi.pl
Modernizacja – przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach – Przetarg II

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KROTOSZYNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627226531
  • Data zamieszczenia: 2024-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KROTOSZYNIE
    ul. Transportowa 1
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 627226531
    REGON: 250864824
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzdkrotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja – przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach – Przetarg II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj”, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), obejmująca opracowanie dokumentacji projektowej oraz modernizacje – przebudowę drogi powiatowej ul. Kaliskiej w Sulmierzycach.2) W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac projektowych i budowlanych celem których będzie modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Sulmierzyce ulica Kaliska na terenie działek o numerach 3081.3) Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i uzyskać w imieniu Zamawiającego niezbędne decyzje, pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, a także inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi. 4) Ilość i forma dokumentacji projektowej:a) projekt budowlany branży drogowej: 4 egz. oryginału w formie papierowej,b) projekt wykonawczy w/w branż: 3 egz. oryginału w formie papierowej,c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: 3 egz. oryginału w formie papierowej,d) projekt organizacji ruchu na czas budowy: 3 egz. oryginału w formie papierowej,e) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza: 2 egz. oryginału w formie papierowej,f) dokumentacja powykonawcza: 2 egz. oryginału w formie papierowej;Każdy z w/w dokumentów należy złożyć również w formie PDF elektronicznej – płyta CD lub pendrive.5. Efektem tych prac ma być przeprowadzenie i zakończenie robót budowlanych przy projektowanej drodze.6. Szczegółowy zakres rzeczowy prac projektowych, robót przygotowawczych oraz robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści programu funkcjonalno-użytkowego (PFU).7. Prace stanowiące przedmiot umowy wykonane zostaną na odcinku 1250m długości, natomiast 5 m z poszerzeniem na łuku do 5,8 m szerokości. Prace wykonane bez robót ziemnych. Zakres prac obejmuje:1) Roboty pomiarowe2) Warstwy odcinającej zagęszczone mechanicznie z gruntu stabilizowanego Rm=2,5MPa gr. 10cm3) Podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie gr. 25cm4) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych gr. 6cm Warstwa wiążąca AC16W 50/705) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych gr. 5cm Warstwa ścieralna AC11W 50/706) Skropienie nawierzchni między warstwami 7) Wycinka przydrożnych krzewów do 25m28) Usunięcie korzeni drzew9) dokończenie chodnika na długości ca 150m – Zamawiający posiada decyzję na budowę.Wobec powyższego dokończenie chodnika wyłączone jest z projektowania jego wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 29.000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. od dnia 06.05.2024 do dnia 05.06.2024r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO BP O/Krotoszyn 59 1020 2267 0000 4402 0004 2317 z adnotacją: Wadium -Modernizacja – przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach – Przetarg II.Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.5. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej3) sytuacji ekonomicznej lub finansoweja) Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł .4) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni przedmiotowy warunek, jeżeli wykaże, że:a) dysponuje min. 1 osobą - projektantem branży drogowej, posiadającym uprawnienia do projektowania obiektu budowlanego o specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie objętym przedmiotowym przedsięwzięciem), legitymujący się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. poz. 682, ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) i należącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.b) dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przynależącą do właściwego samorządu zawodowego tj: kierownika budowy w specjalności inżynierii drogowej bez ograniczeń, osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania przedmiotowymi robotami lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów — zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają-wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SWZ.Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach