Przetargi.pl
Modernizacja, przebudowa oraz termomodernizacja budynków dydaktycznych Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych - numer Zp/pn/9/2012

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 551 71 00 , fax. 081 551 71 03
  • Data zamieszczenia: 2012-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
    ul. Dywizjonu 303 12 12
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 081 551 71 00, fax. 081 551 71 03
    REGON: 06005921600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja, przebudowa oraz termomodernizacja budynków dydaktycznych Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych - numer Zp/pn/9/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: a) Zadanie I - Przebudowa i termomodernizacja budynku dydaktycznego nr 3 - Wydział Lotnictwa - element: przebudowa w zakresie robót wewnętrznych. Zakres robót: roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkowe, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej z armaturą, wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji, opomiarowanie budynku, dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych oraz do obowiązujących przepisów ppoż., zagospodarowanie terenu przyległego do budynku Patio poprzez wymianę nawierzchni układu komunikacyjnego. b) Zadanie II - Modernizacji budynku dydaktycznego nr 2 - Wydział Lotnictwa - element: modernizacja 3 sal dydaktycznych wraz z zapleczem oraz wykonanie wentylacji mechanicznej. Zakres robót: roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkowe, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej z armaturą, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem, opomiarowanie części budynku, dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych oraz do obowiązujących przepisów ppoż. 2) szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót i w wersji elektronicznej zawierają się w plikach pod nazwą Budynek nr 2, Budynek nr 3 - dostępne na stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego; 3) zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent; 4) Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia terenu budowy w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia finansowego przed skutkami powstania szkody w mieniu zamawiającego na skutek następstw okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi wykonawca. Potwierdzenie ubezpieczenia budowy wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 30 dni od dnia wprowadzenia na budowę; 5) umowa będzie zawarta na całość robót, na podstawie wycenionego przedmiaru robót przedłożonego przez Wykonawcę; 6) Wykonawca wypełni wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarze robót. Pozycje, przy których żadne ceny nie są wpisane przez oferenta, nie zostaną zapłacone po wykonaniu prac i będzie uznane, że zostały pokryte przez inne ceny w przedmiarze robót; 7) w kosztach ogólnych budowy należy przewidzieć usługi geodezyjne; 8) Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji 60 miesięcy na wykonane roboty budowlane; 9) rozpoczęcie robót (przekazanie terenu budowy) przewidziane jest w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy; 10) rodzaj zamówienia: roboty budowlane; 11) kod numeryczny CPV: 45000000-7 - roboty budowlane; 45300000-0 - roboty instalacyjne w budynkach; 45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. Istnieje ewentualność, iż budynek będzie musiał być remontowany dwoma etapami: każda kondygnacja oddzielnie lub skrzydłami wschód - zachód. UWAGA: W przypadku użycia w projekcie budowlano - wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarze, nazwy producenta, znaku towaru, patentu, pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów i urządzeń, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiały, urządzenia o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach