Przetargi.pl
Modernizacja – przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Annopol

GMINA ANNOPOL ogłasza przetarg

  • Adres: 23-235 Annopol, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 15 861 30 63
  • Data zamieszczenia: 2023-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ANNOPOL
    ul. Rynek 1
    23-235 Annopol, woj. lubelskie
    tel. +48 15 861 30 63
    REGON: 830409620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.annopol.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja – przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Annopol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.3. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiot zamówienia polega na modernizacji – przebudowie dróg na terenie Gminy Annopol, tj.:1) Modernizacja drogi w m. Bliskowice do wału. Długość odcinka drogowego objętego remontem: 200 mb2) Modernizacja - przebudowa drogi gminnej w m. Janiszów. Długość odcinka drogowego objętego remontem: 135 mb3) Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m. Dąbrowa (od szkoły w kierunku Annopola).Długość odcinka drogowego objętego remontem: 200 mb 4) Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m. Opoczka (nakładka asfaltowa od ul. Partyzantów). Długość odcinka drogowego objętego remontem: 180 mb 5) Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m. Opoka (od szkoły w kierunku Józefina) Długość odcinka drogowego objętego remontem: 150 mb6) Modernizacja – przebudowa drogi gminnej w Świeciechowie koło kościołaDługość odcinka drogowego objętego remontem: 300 mb7) Modernizacja, przebudowa drogi gminnej Grabówka – Zastocze.Długość odcinka drogowego objętego remontem: 470 mb8) Modernizacja – przebudowa drogi gminnej od drogi krajowej w kierunku JózefinaDługość odcinka drogowego objętego remontem: 200 mb9) Modernizacja – przebudowa drogi gminnej w Annopolu ul. LeśnaPowierzchnia odcinka drogowego objętego remontem: 2400 m210) Modernizacja – przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zofipole.Długość odcinka drogowego objętego remontem: 200 mb 11) Przebudowa drogi gminnej nr 1035 od figury w kierunku MniszkaDługość odcinka drogowego objętego remontem: 100 mb.4.4. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze – zawarte jako dokumentacja techniczna stanowią Załącznik nr 1 do SWZ.4.5. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później niż do dnia i terminu składania ofert wskazanym w treści SWZ w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).14.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).14.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (przez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokonał).14.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Nr rachunku: 37 9429 0004 2008 0005 3686 0004z dopiskiem:WADIUM/ZP.271.1.14.2023/Modernizacja-przebudowa dróg gminnychUWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.14.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.14.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się dokładna nazwa przedmiotowego postępowania, nr i nazwa części oraz znak postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Annopol;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).14.7. Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);14.8. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy Pzp.14.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:− odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,− nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1) Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:a) co najmniej 1 roboty budowlanej, polegającej na budowie/ przebudowie/ rozbudowie/ remoncie dróg, a wartości tych robót w ramach umowy nie była niższa niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100) .Zamawiający przez jedną robotę budowlaną rozumie zadanie wykonane w ramach jednej umowy.2) Wykonawca musi wskazać osobę, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną jej powierzone tj.:a) Kierownikiem Budowy, który posiada:− uprawnienia budowlane (wymagane prawem budowlanym) do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;− wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności;− doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, na co najmniej 1 inwestycji związanej z budową/ przebudową/ rozbudową/ remontem dróg w ramach jednej umowy /kontraktu o wartości minimum 700.000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach