Szkoła Podstawowa nr 36 ogłasza przetarg
- Adres: 60-521 Poznań, ul. Słowackiego 54/56
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8475820 , fax. 061 8475820
- Data zamieszczenia: 2015-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 36
ul. Słowackiego 54/56 54/56
60-521 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8475820, fax. 061 8475820
REGON: 00024191000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pomieszczeń związana z przeniesieniem Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych nr 1 w budynku Szkoły Podstawowej nr 36 im. mjr Henryka Sucharskiego przy ul. Słowackiego 54/56 w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń związana z przeniesieniem Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych nr 1 w budynku Szkoły Podstawowej nr 36 im. mjr Henryka Sucharskiego przy ul. Słowackiego 54/56 w Poznaniu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: a) projekty budowlane: - projekt budowlany - architektura - projekt budowlany - Instalacje elektryczne silnoprądowe - projekt budowlany - Instalacje sanitarne - projekt budowlany - Wymiana i konserwacja stolarki okiennej b) ekspertyza techniczna; c) przedmiary robót, d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , Warunki realizacji robót budowlanych: a) roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą w poszczególnych pomieszczeniach według harmonogramu wykonanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Po zakończeniu robót w danym pomieszczeniu Wykonawca będzie mógł rozpocząć roboty w następnym pomieszczeniu. b) miejsca gdzie wykonywane będą roboty będące przedmiotem zamówienia (np. ciągi komunikacyjne), musza zostać zabezpieczone ściankami oddzielającymi (np. ścianki z płyty paździerzowej, wiórowej itp.) w taki sposób, aby oddziałały miejsce robót od pozostałej części budynku c) roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą na czynnym obiekcie (w trakcie roku szkolnego). W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczeniu miejsca robót. d) roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą wykonywane w poszczególnych pomieszczeniach e) koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas robót rozbiórkowych i pozostałych obciążają Wykonawcę i muszą być skalkulowane w ofercie. Przychód z tytułu przekazania do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 66 1020 4027 0000 1102 1263 9748, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna winno być dokonane, w sekretariacie Zamawiającego w od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1400 lub oryginał wniesienia wadium należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin znalezienia się środków finansowych na rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w podziale na dwa zadania: zadanie nr 1: przebudowa budynku Dziennego Domu Senior - WIGOR w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Limanowskiego 17, zadanie nr 2: wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem szybu windowego oraz dostarczeniem i montażem platformy pionowej
Dodano: 2015-10-13 - Termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Zakonu Pijarów im św. Józefa Kalasancjusza w Poznaniu
Dodano: 2015-10-06 - Remont sanitariat w budów w budynku Szkoły Podstawowej nr 36 im. mjr Henryka Sucharskiego przy ul. Słowackiego 54/56 w Poznaniu
Dodano: 2015-06-08 - Modernizacja pomieszczeń w przyziemiu i na parterze w budynku Teatru Muzycznego przy ul. Niezłomnych 1E w Poznaniu
Dodano: 2015-06-02 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOSTRZYNIE
Dodano: 2015-05-13 - wykonanie usługi remontowej- remont ogrodzenia (muru) terenu sądowego od strony ul. Matejki znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego w Trzciance ul. Staszica 1
Dodano: 2014-07-30 - Budowa budynku socjalno - technicznego z garażami i budynku odwadniania osadu na terenie oczyszczalni ścieków w Kamieńcu
Dodano: 2014-03-28 - Przetarg nieograniczony na budowę windy osobowej w budynku B18 Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2013-10-25 - Remont przystosowawczy budynku zabytkowego przy ul. Młyńskiej 11a dla potrzeb Prokuratury Apelacyjnej w Poznaniu
Dodano: 2013-10-02 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest budowa windy osobowej w budynku B18 Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2013-08-09