Urząd Statystyczny w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-530 Szczecin, ul. Jana Matejki 22
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 459 77 00 , fax. 0-91 4340595
- Data zamieszczenia: 2014-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny w Szczecinie
ul. Jana Matejki 22 22
70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 459 77 00, fax. 0-91 4340595
REGON: 00033169400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szczecin.stat.gov.pl/zamówienia-publiczne-us
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej-2 (SISP-2). Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Wykonawcy mogą składać ofertę na trzy, dwie lub jedną część.
Przedmiot zamówienia części I obejmuje następujące zadania:
1. Modernizację pomieszczeń na potrzeby Informatorium i strefy obsługi klientów w następującym zakresie:
1) zerwanie wykładziny dywanowej i wykładziny z tworzyw sztucznych,
2) położenie wykładziny dywanowej w płytkach oraz listew przypodłogowych,
3) rozebranie posadzki i wykładziny ściennej z płytek oraz ułożenie nowych płytek,
4) demontaż umywalek i miski ustępowej, montaż nowej armatury,
5) przesuniecie instalacji wentylacyjnej i tryskaczowej,
6) malowanie pomieszczeń,
7) wykonanie zabudowy stałej z drzwiami przesuwnymi szklanymi,
8) demontaż istniejącej zabudowy - ścianka PCV i szkło,
9) modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych,
10) modernizacja instalacji sieci zasilającej gniazd wtykowych komputerowych w pom. 056,
11) modernizacja instalacji telefonicznej
12) zamontowanie telewizorów będących na wyposażeniu Zamawiającego,
13) przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
2. Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych
3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów budowlanych
zapewnionych przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia, że wszystkie materiały będą posiadały wymagane prawem polskim dowody dopuszczenia do powszechnego stosowania w budownictwie.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i ryzyko.
Szczegółowy zakres robót określają załączniki: nr 9,10,11,12,13,14,15,15A,16,17,18
Przedmiot zamówienia części II obejmuje następujące zadania:
1. Rozbudowę sieci o dodatkowe punkty dostępowe do sieci logicznej w pokojach na VIII piętrze - 90 szt.
2. Przebudowę instalacji sieci zasilającej gniazd wtykowych komputerowych w siedzibie Urzędu na IV i VIII piętrze - 162 szt.
3. Modernizację krosownicy w CPD na VIII piętrze poprzez instalację 24 portowych patch-paneli RJ-45 zapewniających 300 punktów dostępowych w miejsce istniejących przyłączy.
4. Wymianę połączeń światłowodowych między CPD na piętrze VIII i LPD na piętrze IV, I oraz 0 piętrze wraz z wymianą paneli światłowodowych na I i IV piętrze na 8 portowe.
5. Przeniesienie punktu LPD z pokoju 317 na IV piętrze na korytarz - zakup i montaż wiszącej szafki LPD typu rack 19 o wysokości min. 10U i doposażenie w 2 szt.24-portowych patch-paneli RJ-45.
6. Doposażenie CPD w UPSa do zamontowania w szafie Rack 19- tabela1.
7. Utworzenie nowego punktu LPD w pokoju 723 na VIII piętrze. LPD będzie się składać z wiszącej szafki typu rack 19 o wysokości 10U z dwoma patch-panelami 24-portowymi, zasilonej odrębnym obwodem elektrycznym 230V doprowadzonym z tablicy rozdzielczej. Doprowadzenie do krosownicy w CPD pod podłogą techniczną 24 szt. przewodów UTP. Projekt uwzględnia możliwość podłączenia urządzeń Wi-Fi.
8. Instalację dodatkowych punktów dostępowych do sieci logicznej do Informatorium na piętrze VIII i na poziomie 0-33 szt wraz z instalacją szafki LPD w pokoju 056.
9. Przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
10. Wszystkie elementy pasywne zaprojektowanej sieci LAN muszą pochodzić od jednego producenta, aby spełnić warunki uzyskania gwarancji systemowej producenta.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał instalację okablowania zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami dotyczącymi systemów okablowania strukturalnego, przy uwzględnieniu wymagań minimalnych opisanych w dokumentacji projektowej
Szczegółowy zakres robót określają załączniki: nr 19,20,21,22.
Przedmiot zamówienia części III obejmuje następujące zadania:
1. Dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia m.in.: szafki i szafy biurowe, szafy ubraniowe, biurka, fotele, kontenery, krzesła, regały biurowe, stół konferencyjny, stoliki, wieszaki ubraniowe, tablica magnetyczna suchościeralna, gablota sklepowa, kosze na śmieci,
2. Wymianę systemu wertikali.
3. Meble i wyposażenie, będące przedmiotem umowy muszą być nowe, wysokiej jakości potwierdzone certyfikatami, atestami lub deklaracją zgodności z PN-EN zapewniające bezpieczne użytkowanie, wolne od wad fizycznych.
4. Wykonawca jest zobowiązany, bez dodatkowego wezwania, do dostarczenia Zamawiającemu w dniu dostawy mebli i wyposażenia dokumentów gwarancyjnych, kompletu dokumentów dopuszczających wyrobu do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, pod rygorem odmowy
dokonania przez Zamawiającego odbioru dostarczonych mebli i wyposażenia.
5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble i wyposażenie niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i ryzyko.
Szczegółowy zakres robót określają załączniki: nr 9,12,15,15B,18 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie dla każdej części oddzielnie. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie:
- dla części I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
- dla części II - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
- dla części III - 900,00 zł ( słownie: dziewięćset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szczecin.stat.gov.pl/zamówienia-publiczne-us
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont instalacji wody zimnej i ciepłej oraz hydroforni w gmachu Urzędu Miasta Szczecin - etap IV i V
Dodano: 2014-06-26 - Wymiana pionów zimnej i ciepłej wody w sanitariatach budynku dydaktycznego Akademii Morskiej w Szczecinie, ul. H. Pobożnego 11
Dodano: 2014-02-03 - Remont instalacji wody zimnej i ciepłej oraz hydroforni w gmachu Urzędu Miasta Szczecin - etap III
Dodano: 2013-07-25 - Remont instalacji wody zimnej i ciepłej oraz hydroforni w gmachu Urzędu Miasta Szczecin - etap III
Dodano: 2013-07-04 - Wymiana instalacji sanitarnych - wodociągowo - kanalizacyjnych wraz z armaturą i przyborami oraz roboty budowlane w toaletach w budynku Szkoły podstawowej w Tychowie, ul. Dworcowa 11.
Dodano: 2013-05-15 - Wykonanie instalacji Solarnej do Wspomagania Podgrzewu c.w.u. i Wody Basenowej Zasilanej w Czynnik Grzewczy z Kotłowni nr 2 w Obiekcie ZLU Gryf w Połczynie-Zdroju, ul. Solankowa 8
Dodano: 2011-07-26 - Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku przy ul. Kaszubskiej 30 w Szczecinie wraz z wymianą przyłączy wodociągowych do budynku
Dodano: 2010-10-07 - Wymiana instalacji wodnej , kanalizacyjnej i gazowej w budynku przy ul. Jana Kazimierza 20 w Szczecinie
Dodano: 2010-08-17 - Przebudowa instalacji wewnętrznych oraz wykonanie robót remontowo - budowlanych w budynku Sali Miejskiej w Barwicach
Dodano: 2010-07-28