Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń szatni w siedzibie Straży Miejskiej m.st. Warszawy w Warszawie przy ul. Jana Młota 3

Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-170 Warszawa, ul. Młynarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8511612 , fax. 22 6656044
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
    ul. Młynarska 43/45
    01-170 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8511612, fax. 22 6656044
    REGON: 1527142800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazmiejska.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń szatni w siedzibie Straży Miejskiej m.st. Warszawy w Warszawie przy ul. Jana Młota 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń szatni w siedzibie Straży Miejskiej m.st. Warszawy w Warszawie przy ul. Jana Młota 3 zgodnie z zakresem określonym w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót jako dokumencie pomocniczym. Wszystkie prace będą wykonywane w oparciu o: a) Projekt wykonawczy – załącznik nr 8 do SIWZ; b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – załącznik nr 10 do SIWZ; oraz zgodnie z wymaganiami obowiązujących polskich przepisów, norm i instrukcji. Załączony do SIWZ przedmiar robót oraz plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia stanowią dokumentację pomocniczą. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentami, wiodącym w kolejności jest projekt wykonawczy. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowią uszczegółowienie robót niezbędnych do wykonania zakresu projektowanego oraz precyzują wymagania Zamawiającego odnośnie wykonawstwa, zakresu robót zaprojektowanych lub niezbędnych do realizacji zamówienia zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania) przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!!! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami w Rozdziale VIII pkt 1 – 3 oraz 5 SIWZ. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mogą łącznie wykazać spełnianie warunków określonych w ROZDZIALE VI SIWZ, z zastrzeżeniem, że warunek dotyczący doświadczenia zawodowego musi wykazać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców ten, który będzie realizował zamówienie. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu, które należy załączyć do oferty, oprócz dokumentów wymienionych w rozdziale VIII SIWZ. Do oferty (sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ), oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ, należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 3. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt 5 SIWZ. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego w sytuacji określonej w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach