Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Szpitalna 37
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 7583001, 7591810 , fax. 0-25 7591666
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 37 37
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 7583001, 7591810, fax. 0-25 7591666
    REGON: 71235110000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji części pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego SPZOZ w Mińsku Mazowieckim przy ul. Szpitalnej 37 w zakresie niżej wymienionych pomieszczeń: Parter Izolatka p. łóżkowy 15,27 m? Łazienka przy izolatce 2,71 m? Łazienka M 12,50 m? Łazienka K 14,30 m? Brudownik 8,89 m? -------------- 53,67 m? I piętro Izolatka p. łóżkowy 14,60m? Łazienka przy izolatce 2,71m? Łazienka M 13,50m? Łazienka K 14,30m? Brudownik 9,79m? Gabinet endoskopii 41,30m? (wraz z planowanym gabinetem gastroskopii) -------------- 96,20m? Łączna powierzchnia do modernizacji wynosi około 149,87m? . Zamawiający jest w posiadaniu inwentaryzacji w/w pomieszczeń. Dokumentację należy wykonać po zapoznaniu się ze stanem faktycznym obiektu oraz z inwentaryzacją obiektu w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca ma uzyskać niezbędne dokumenty, mapy do celów projektowych. Projekt ma posiadać niezbędne uzgodnienia, a w szczególności opinie rzeczoznawców. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowo-kosztorysowa została wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, wiedzą techniczną a w szczególności z uwzględnieniem: Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r nr 243, poz. 1623 (tekst jedn., z późn.zm.) - Prawo budowlane Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U.Nr 123 poz. 739). Zamawiający wymaga aby dokumentacja była kompletna do realizacji robót. Zamówienie obejmuje: 5 egz. projektu budowlanego i wykonawczego w branżach niezbędnych do wykonania modernizacji wraz z informacją BIOZ, 3 egz. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót 3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, 3 egz. zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK), 1 egz. harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji wykonanego projektu dla budynku oddziału wewnętrznego, 2 egz. wersji elektronicznej (dokumentacja: opisy, kosztorysy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót etc. - w formacie ogólnodostępnym (np. doc, pdf), zaś rysunki w 2 formatach: .dwg i pdf.,)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmm.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach