Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Dla Dzieci i Młodzieży i Izby Przyjęć oraz adaptacja terenu zewnętrznego celem podniesienia standardów opieki nas młodymi pacjentami

SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Jana Sobieskiego 83
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ
    ul. Jana Sobieskiego 83
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    REGON: 072147187
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Dla Dzieci i Młodzieży i Izby Przyjęć oraz adaptacja terenu zewnętrznego celem podniesienia standardów opieki nas młodymi pacjentami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w Pawilonie nr V Szpitala Pediatrycznego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty ujęte w dokumentacji technicznej, stanowiącej załączniki nr 1-51 do opisu przedmiotu zamówienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z zakresem rzeczowym i dokumentacją techniczną. Zamówienie dla Zadania 1 nie uwzględnia elementów kontroli dostępu w obrębie oddziału, z kolei dostawa i montaż oświetlenia w sufitach kasetonowych stanowi zamówienie w ramach prawa opcji.Zakres rzeczowy dla Zadania nr 1 Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w Pawilonie nr V Szpitala Pediatrycznego zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną obejmuje: 1) montaż i instalacja klimatyzacji; 2) montaż instalacja wentylacji mechanicznej; 3) montaż sufitów kasetonowych z uwzględnieniem oświetlenia nocnego w pokojach chorych; 4) instalacja nowych drzwi wejściowych do Pawilonu nr V umożliwiających integrację z systemem przeciwpożarowym i spełniających warunki termoizolacyjne; (poprzez instalację nowych drzwi wejściowych rozumie się m.in. wymianę skrzydeł drzwi na nowe oraz renowację łuku nad skrzydłami z uwagi na zachowanie walorów zabytkowych). 5) wydzielenie w obrębie klatki schodowej dodatkowych drzwi dla poprawy bezpieczeństwa pacjenta;6) modernizacja pomieszczeń, roboty konieczne do wykonania po montażu instalacji (m.in. bruzdowanie ścian pod prowadzenie instalacji, przewierty i przekucia pod prowadzenie instalacji klimatyzacji, wentylacji, uzupełnienia tynków w miejscach bruzdowania pod instalacje, malowanie, renowacja istniejącej posadzki);7) wymalowania ścian, a także montaż odbojnic we wskazanych przez użytkownika miejscach;8) utylizację odpadów oraz wszystkich niezbędnych czynności do realizacji zamówienia;9) wykonanie dokumentacji powykonawczej.Zadanie nr 2 - Adaptacja wydzielonego terenu przyległego do Pawilonu nr V na potrzeby zajęć terapeutycznych z zakresu rehabilitacji ruchowej dla pacjentów całodobowego Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie usługi oraz roboty opisane w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy:1) Etap I:a) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznej koncepcji realizacji zadania,b) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego terenu przyległego do Pawilonu nr V na potrzeby zajęć terapeutycznych z zakresu rehabilitacji ruchowej dla pacjentów całodobowego Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży wraz z koniecznymi uzgodnieniami i decyzjami;2) Etap II: a) wykonanie robót budowalnych.Zakres rzeczowy dla Zadania nr 2 Adaptacja wydzielonego terenu przyległego do Pawilonu nr V na potrzeby zajęć terapeutycznych z zakresu rehabilitacji ruchowej dla pacjentów całodobowego Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym obejmuje m.in.: 1) wykonania dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie przedmiotowego zamówienia w oparciu o m.in. dokumentację geotechniczną i lokalne warunki klimatyczne;2) budowa bezpiecznego – w wykonawstwie i eksploatacji – ogrodzenia terenu dostosowanego dla Pacjentów Oddziału wraz z bramami z ich zasilaniem i automatyką; 3) budowa ogrodu terapeutycznego m.in. nawierzchni i ścieżek spacerowych z obrzeżami, placykami i ławkami wśród niskiej zieleni ozdobnej do prowadzenia zajęć terapeutycznych i aktywności na świeżym powietrzu;4) zagospodarowanie zieleni w postaci trawników, zieleni wysokiej oraz grządek do uprawy roślin przez pacjentów;5) jeśli to konieczne - w granicach opracowania określonej w dokumentacji projektowej wycinki drzew, ochronę drzew w świetle koron drzew, wykonanie nasadzeń;6) utylizację odpadów oraz wszystkich niezbędnych czynności do realizacji zamówienia,7) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawca zobowiązany jest:Dla zadania 1:1) wykazać wykonane roboty budowlane, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.*okres liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofertNiezbędne doświadczenie wykonawcy umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: w wykazie należy wskazać i załączyć dowody, dla minimum 1 roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem budowę nowego budynku lub przebudowę/nadbudowę/rozbudowę/remont/modernizację istniejącego budynku o wartości co najmniej 700 000,00 zł bruttoZamawiający dopuszcza wykazanie powyższych rodzajów robót (np. rozbudowa wraz z remontem) wykonanych w ramach 1 zamówienia/umowy na 1 obiekcie budowlanym o łącznej wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto.W przypadku powołania się przez wykonawcę na doświadczenie w realizacji usług i robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług i robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w walutach innych niż PLN, dane finansowe winny być przeliczone przez Wykonawcę na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP); jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów NBP, Wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy wg ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.2) wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Niezbędne kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: w wykazie należy wskazać co najmniej:a) 1 osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia zgodne z SWZb) 1 osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia zgodne z SWZ;c) 1 osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia zgodne z SWZ.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji w przypadku posiadania przez poszczególne osoby wymaganych kwalifikacji.Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych, nabytych w Państwach Członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 334) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Dla zadania 2:1) wykazać wykonane usługi nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy*okres liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofertNiezbędne doświadczenie wykonawcy umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: w wykazie należy wskazać i załączyć dowody, dla minimum 1 usługi polegającej na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenu o powierzchni co najmniej 800m2.2) wykazać wykonane roboty budowlane, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.*okres liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofertNiezbędne doświadczenie wykonawcy umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: w wykazie należy wskazać i załączyć dowody, dla minimum 1 roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem zagospodarowanie terenu o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto oraz i powierzchni co najmniej 700m2.W przypadku powołania się przez wykonawcę na doświadczenie w realizacji usług i robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług i robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w walutach innych niż PLN, dane finansowe winny być przeliczone przez Wykonawcę na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP); jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów NBP, Wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy wg ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.3) wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za projektowanie oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Niezbędne kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: w wykazie należy wskazać co najmniej:a) 1 osobę, która pełnić będzie funkcję Projektanta w branży architektonicznej posiadającą uprawnienia zgodne z SWZ;b) 1 osobę, która pełnić będzie funkcję Projektanta w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia zgodne z SWZ;c) 1 osobę, która pełnić będzie funkcję Projektanta w branży sanitarnej posiadającą uprawnienia zgodne z SWZ;d) 1 osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia zgodne z SWZ;e) 1 osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia zgodne z SWZ;f) 1 osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia zgodne z SWZ.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji w przypadku posiadania przez poszczególne osoby wymaganych kwalifikacji (np. uprawnienia do projektowania i kierowania robotami w danej specjalności).Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych, nabytych w Państwach Członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 334) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach