Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń nr 11,12,13,14,15,15a,15b i 19 w Budynku E przy ul. Racławickiej w Koszalinie

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2014-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2 2
    75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 00000170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń nr 11,12,13,14,15,15a,15b i 19 w Budynku E przy ul. Racławickiej w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja pomieszczeń nr 11,12,13,14,15,15a,15b i 19 w Budynku E przy ul. Racławickiej w Koszalinie w zakresie określonym w SIWZ oraz: 1) Dokumentacji projektowej-Załącznik Nr 1 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót-Załącznik nr 2 3) Przedmiarach robót-Załącznik nr 3 Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3 Wykonanie robót ma na celu przystosowanie pomieszczeń objętych modernizacją do pełnienia funkcji laboratoriów zgodnie z ich przeznaczeniem, poprzez wymianę i dostosowanie instalacji do nowych potrzeb, wymianę i naprawę elementów wykończenia wnętrz (tynki, okładziny ścienne, posadzki, malowanie, wykonanie sufitów podwieszanych) z częściową likwidacją ścian działowych. W zakres robót wchodzi: -Wykonanie rozbiórek ścian działowych, demontaż wymieniane stolarki drzwiowej, rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych i ceramicznych, rozebranie okładzin ścian, rozebranie przedsionka w pomieszczeniu 11E. Demontaż istniejących instalacji elektrycznych i sanitarnych w zakresie wynikającym z załączonych przedmiarów. -Wykonanie nowych instalacji elektrycznych i sanitarnych w zakresie wynikającym z załączonych przedmiarów i wskazań Zamawiającego. -Naprawa tynków w pomieszczeniach łącznie ze skrobaniem farb, wykonaniem przecierek w koniecznym zakresie i wykonaniem gładzi gipsowych na całości ścian. Wykonanie okładzin belek płytami gipsowo-kartonowymi na stelażu metalowym i ścianki działowej z drzwiami w pomieszczeniu 19E z ociepleniem wełną mineralną grubości 5 cm w układzie 2xpłyta g-k. gr. 12,5mm/stelaż 75mm/2xpłyta g-k. gr. 12,5mm, zabudowy otworu drzwiowego (zewnętrznego) od wewnątrz płytą gipsowo-kartonową z wykonaniem izolacji cieplnej z wełny mineralnej w pomieszczeniu 15E. -Skucie starych okładzin ceramicznych ścian i wykonanie nowych z płytek 20x25cm w kolorach jasnych do uzgodnienia na etapie realizacji, we wskazanych miejscach, w zakresie wynikającym z przedmiaru robót. Przed wykonaniem nowych okładzin należy wykonać hydroizolację z elastycznej masy uszczelniającej. -Wykonanie sufitów podwieszanych , systemowych z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych we wszystkich remontowanych pomieszczeniach (z wyłączeniem pomieszczenia nr 14E). -Naprawa istniejących podłoży oraz ich uzupełnienie w miejscach po skuciu posadzek. Wykonanie nowych posadzek łącznie z cokolikami o wys. 15cm we wszystkich pomieszczeniach z płytek GRES o wymiarach 30x30cm, nieszkliwionych, barwionych w masie, antypoślizgowych R9. Dobór koloru na etapie realizacji. W pomieszczeniach mokrych należy przed położeniem posadzki wykonać hydroizolację z elastycznej masy uszczelniającej. -Montaż okien PCV pomiędzy pomieszczeniami 11E i 12E oraz drzwi PCV wewnętrznych i zewnętrznych, jedno i dwuskrzydłowych, główne skrzydło o szerokości w świetle przejścia 90cm, z ramiakiem na wysokości klamki, dolna część nieprzezierna, górna szkło bezpieczne, wyposażonych w dwa zamki patentowe i samozamykacz. Drzwi do pomieszczeń 14E (1 szt.) i 19E (2 szt.) należy wykonać jako wzmocnione, antywłamaniowe. Wszystkie drzwi zewnętrzne, pełne, nieprzezierne wykonać w kolorze brązowym, wszystkie drzwi wewnętrzne wykonać w kolorze białym. -Malowanie pomieszczeń w kolorze białym, dwukrotne z gruntowaniem, farbą akrylową. -Montaż żaluzji w dolnych kwaterach okien (zacieniowane kwatery na rysunkach poglądowych).. Jako formę rozliczenia przyjmuje się wynagrodzenie ryczałtowe, płatne jednorazowo, na podstawie faktury za wykonanie całości przedmiotu umowy. W załączeniu rysunki poglądowe modernizowanych pomieszczeń: 1.Pom. 12 i 13 - instalacja elektryczna. 2.Pom. 12 - ściana z drzwiami wejściowymi. 3.Pom. 12 - ściana lewa. 4.Pom. 12 - ściana z oknem. 5.Pom. 12 - ściana prawa. 6.Pom. 13 - ściana z drzwiami wejściowymi. 7.Pom. 13 - ściana lewa. 8.Pom. 13 - ściana z oknem. 9.Pom. 13 - ściana prawa. 10.Pom. 14 i 15,15a,15b - rozmieszczenie instalacji w pomieszczeniach. 11.Pom. 19 - rozmieszczenie instalacji w pomieszczeniu. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji 36-miesięcznej na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) Rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi fakturą końcową potwierdzoną protokołem odbioru końcowego, płatną w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia wraz z podpisanym protokółem odbioru końcowego robót. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez strony protokół odbioru końcowego robót. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej pomieszczeń nr 11,12,13,14,15,15a,15b i 19 w Budynku E przy ul. Racławickiej w Koszalinie przez wykonawcę jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny z Inspektorem nadzoru ze strony Zamawiającego. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów : certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp. Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda: 1.W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy, pod warunkiem: - wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny umownej brutto - przedstawienia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl/BIP/Zamówienia publiczne-ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach