Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, Karola Miarki 12-14
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 23 45 205
- Data zamieszczenia: 2023-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
Karola Miarki 12-14
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 23 45 205
REGON: 000026867 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://git.lukasiewicz.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pomieszczeń na potrzeby biurowe zlokalizowanych na II piętrze w budynku T na terenie Górnośląskiego Instytutu Technologicznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych ( instalacyjne, elektryczne) zgodnie z załączoną dokumentacją projektową p/t " Modernizacja pomieszczeń na potrzeby biurowe zlokalizowanych na II piętrze w budynku T na terenie Górnośląskiego Instytutu Technologicznego", specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWIOR), oraz oceną wymagań w projekcie okablowania strukturalnego.Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej założenia określone w załączniku do OPZ – okablowanie strukturalne.Przedmiot zamówienia, oprócz ww. robót obejmuje wykonanie dokumentacji powykonawczej, odbiór, składowanie i wywóz na legalne wysypisko materiałów rozbiórkowych i gruzu (udokumentowane stosownym zaświadczeniem), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1587, z późn. zm.).Zamawiający przewiduje odbiory częściowych robót i płatności częściowe, zgodnie z poniższymi zasadami:a) odbiorem częściowym może być objęta wykonana część robót stanowiąca całość technologiczną - Zamawiający dopuszcza 2 odbiory częściowe, musi być to zamknięta całość technologiczna;b) odbiorem częściowym nie może być dostawa materiałów budowlanych.c) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu robót i płatności3.5 Nadzorowanie robót wykonywanych przez inne przedsiębiorstwa w ramach umowy o podwykonawstwie,Zamawiający żąda, by wszystkie zabudowane materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji zamówienia:• odpowiadały wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie określonych w Prawie budowlanym;• były fabrycznie nowe i co do gatunku wysokiej jakości;• posiadały dokumenty gwarancyjne, jeżeli objęte są gwarancją producenta.• Oferta zawierająca krótszy okres gwarancji niż żądany zostanie odrzucona.Zamawiający wymaga, by pracownicy wykonawcy bezpośrednio uczestniczący w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie nadzorowania i kierowania robotami (kierownik robót, kierownik budowy, itp.) byli przez niego zatrudnieni na podstawie stosunku pracy (Kodeks pracy - § 22).Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia – co najmniej 36 miesięcy (okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą).Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji określone są we wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu;b. gwarancjach bankowych;c. gwarancjach ubezpieczeniowych;d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299 z późn. zm.).Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: 14 1240 1343 1111 0000 2337 4270Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez portal zakupowy - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: sytuacja ekonomiczna lub finansowa;Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek udziału, jeżeli jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności związanej z niniejszym zamówieniem na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł.zdolność techniczna lub zawodowa.wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2-ch zamówień obejmujących wykonanie robót budowlano (budowa, dobudowa, przebudowa lub remont) o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każde.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „BUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI LEŚNICTWA ŁAZY 2024”
Dodano: 2024-05-17 - ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach przy ul. Dąbrowskiego 15.
Dodano: 2024-05-14 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 18 w Jaworznie przy ul. A.Mroczka 53c
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku – Etap II
Dodano: 2024-05-14 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń magazynowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania na archiwum zakładowe.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
Dodano: 2024-05-13 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
Dodano: 2024-05-13 - Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-05-10 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-05-10